8 milioane de euro investiti pentru promovarea imaginii Romaniei in strainatate
Data publicarii: 28-03-2008 | TurismGuvernul Romaniei intentioneaza sa investeasca 8 milioane de euro intr-un proiect amplu care are ca scop promovarea inaginii Romaniei in strainatate. Programul se va numi "Romani in Europa" si se va desfasura pe parcursul a opt luni de zile, urmarind imbunatatirea perceptiei comunitatiide romani si a tarii noastre in Italia si in Spania.
Procedurile pentru organizarea unei campanii de comunicare au fost demarate de Agentia de Strategii Guvernamentale. Institutia a lansat la inceputul acestei luni anuntul in vederea selectarii agentiilor de comunicare interesate de realizarea a doua campanii in Italia si Spania. Procedura de selectie se va face pe baza unor criterii de calificare sau selectie. Agentiile interesate trebuie sa prezinte o garantie de participare de 300.000 de lei pentru fiecare proiect in parte.
Termenul-limita pentru depunerea ofertelor este 7 aprilie. In urma acestei preselectii, Agentia va stabili o lista de maximum cinci societati. Selectia va fi facuta de o comisie, principalul criteriu fiind oferta economica cea mai avantajoasa. Proiectul are drept obiective imbunatatirea imaginii comunitatii de romani in mass-media prin sporirea vizibilitatii in spatiul public, prevenirea si combaterea prejudecatilor fata de romanii din Italia si Spania si informarea transparenta a opiniei publice din Romania cu privire la actiunile de comunicare derulate in Italia si Spania.
La cerea Agentiei de Strategii Guvernamentale, la sfarsitul anului trecut, a fost realizat un studiu sociologic despre "Comunitatea romaneasca in Italia. In urma studiului a rezultat ca aproape 30% din romanii care lucreaza in Italia considera ca sunt discriminati la locul de munca.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile