Google nu mai poate folosi brandul Gmail in Europa
Data publicarii: 22-03-2008 | MediaPentru ca un german a lansat inaintea companiei lui Larry Page un serviciu de e-mail cu acest nume, gigantul american va trebui sa se multumeasca cu denumirea Google Mail.
Agentia europeana pentru inregistrarea si reglementarea marcilor a obligat Gmail sa se tina departe de intregul cuprins al Uniunii Europene. Oficiul a respins deja apelul facut de Google la sfirsitul lui februarie, relateaza CNET News. Potrivit acestuia, denumirea utilizata de Google este prea asemanatoare marcii Gmail, detinuta de omul de afaceri german Daniel Giersch, care si-a botezat astfel un serviciu de posta electronic si care reprezinta o prescurtare pentru Giersch mail.
"Se poate ajunge in acest fel la o confuzie", a fost argumentul institutiei europeane, insa, cu toate acestea, reprezentantii Google din SUA nu au comentat in vreun fel decizia luata peste Atlantic.
Un purtator de cuvint al companiei in Europa, Kay Oberbeck, a recunoscut, totusi, pentru Bloomberg ca Google este dezamagit de decizia luata, insa nu a explicat daca vor face apel.
Google si-a schimbat deja numele serviciului in Germania si Elvetia dupa ce a pierdut procesul intentat de Giersch. Din cauza unei plingeri similare, Google Mail a devenit denumirea oficiala pe care serviciul a adoptat-o si in Marea Britanie.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani