Google nu mai poate folosi brandul Gmail in Europa
Data publicarii: 22-03-2008 | MediaPentru ca un german a lansat inaintea companiei lui Larry Page un serviciu de e-mail cu acest nume, gigantul american va trebui sa se multumeasca cu denumirea Google Mail.
Agentia europeana pentru inregistrarea si reglementarea marcilor a obligat Gmail sa se tina departe de intregul cuprins al Uniunii Europene. Oficiul a respins deja apelul facut de Google la sfirsitul lui februarie, relateaza CNET News. Potrivit acestuia, denumirea utilizata de Google este prea asemanatoare marcii Gmail, detinuta de omul de afaceri german Daniel Giersch, care si-a botezat astfel un serviciu de posta electronic si care reprezinta o prescurtare pentru Giersch mail.
"Se poate ajunge in acest fel la o confuzie", a fost argumentul institutiei europeane, insa, cu toate acestea, reprezentantii Google din SUA nu au comentat in vreun fel decizia luata peste Atlantic.
Un purtator de cuvint al companiei in Europa, Kay Oberbeck, a recunoscut, totusi, pentru Bloomberg ca Google este dezamagit de decizia luata, insa nu a explicat daca vor face apel.
Google si-a schimbat deja numele serviciului in Germania si Elvetia dupa ce a pierdut procesul intentat de Giersch. Din cauza unei plingeri similare, Google Mail a devenit denumirea oficiala pe care serviciul a adoptat-o si in Marea Britanie.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile