Piata de LCD-uri se va dubla anul acesta, comparativ cu 2007
Data publicarii: 17-03-2008 | AfaceriVanzarile de LCD-uri se vor dubla in 2008, la aproximativ 500.000 de unitati, comparativ cu 2007, au declarat luni reprezentantii companiei Flamingo International, ce activeaza pe piata de electronice, electrocasnice si IT & C din Romania.
Valoarea vanzarilor de LCD-uri ar putea cunoaste o crestere semnificativa in 2008, datorita preturilor tot mai accesibile, a tendintei romanilor de a inlocui televizoarele vechi cu echipamente de ultima generatie si a ofertelor variate existente pe piata, acest segment de piata fiind estimat de reprezentantii Flamingo International la peste 300 milioane euro.
Conform estimarilor companiei, tendinta o vor inregistra si vanzarile de plasme, care vor creste, anul acesta, pana la aproximativ 50.000 de unitati.
"Conform datelor din piata, in mediul urban, gradul de penetrare a televizoarelor LCD a fost anul trecut de aproximativ 10%, ceea ce indica un potential de crestere foarte mare pe acest segment", a declarat directorul executiv al Flamingo International, Jiri Rizek.
Potrivit datelor detinute de Flamingo International, in 2007, pe piata de electronice au fost vandute 250.000 de unitati de LCD-uri si plasme, compania detinand o cota de 15% din aceasta piata. In 2007, vanzarile de LCD-uri si plasme au contribuit cu 25% la totalul vanzarilor inregistrate de Flamingo International. Cele mai solicitate branduri pentru aceasta categorie de produse au fost, anul trecut, Samsung, Philips, Sony, LG, Veryo, Grundig.
Conform unui studiu de piata realizat anul trecut de SNA Focus, printre cei mai importanti factori care influenteaza decizia de cumparare a unui televizor LCD sau a unei plasme sunt: brandul, caracteristicile tehnice (34%) si pretul (12%). Comparativ cu 2006, incepand de anul trecut, caracteristicile tehnice au devenit mult mai importante in procesul de achizitie, alaturi de designul produsului cumparat si de tendintele in designul interior.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile