1.000 de angajari la UniCredit Tiriac Bank
Data publicarii: 17-03-2008 | HR/CarierePosturile sunt atat pentru sediul central din Bucuresti, cat si pentru 12 sucursale din tara. Se cauta casieri, dar si directori, noteaza Evenimentul Zilei. Esti o persoana ambitioasa, organizata, comunici foarte bine, iti place sa lucrezi cu oamenii si vrei sa te dezvolti? Atunci ai toate sansele sa obtii unul dintre cele 1.000 de locuri de munca scoase la concurs, anul acesta, de catre UniCredit Tiriac Bank.
Ce locuri de munca sunt
Pozitiile disponibile sunt pentru director de sucursala, coordonator operatiuni, manager de relatii cu clientii, consilier clientela, ofiter operatiuni si casier.
Cele mai multe angajari se fac in Bucuresti, Brasov, Constanta, Timisoara, Ploiesti, Pitesti, Iasi, Bacau, Suceava, Baia Mare, dar sunt si posturi vacante pentru orase mai mici, cum ar fi Mioveni, Radauti sau Sighetul Marmatiei.
"O parte dintre aceste angajari sunt pentru sucursalele pe care vrem sa le deschidem in tara, insa exista si pozitii pentru sediul central din Capitala. De asemenea, vom inlocui persoanele care trec pe o alta pozitie in banca sau pe cele care aleg sa plece", explica Daniela Rohan (foto), directorul executiv de resurse umane al UniCredit Tiriac Bank. Reprezentantii bancii spun ca, daca vrei sa treci de interviul de angajare, trebuie sa fii o persoana deschisa si sa vorbesti sincer despre tine.
"Numai in acest fel putem afla cat de bine te potrivesti cu profilul postului vacant si daca te poti adapta culturii organizationale a bancii", mai spune Daniela Rohan.
"Ce experienta si ce planuri ai?"
In cazul in care vei fi selectat pentru interviu, vei purta mai intai o discutie cu un reprezentant al departamentului de resurse umane. Interviul propriu-zis il vei da cu managerul de business si cu seful de departament. "Ti se vor pune atat intrebari cu privire la experienta profesionala, cat si legate de aspiratii si planuri", adauga Daniela Rohan.
Daca vei aplica pentru o pozitie vacanta, vei fi chemat la interviu dupa un interval cuprins intre doua zile si doua saptamani. In cazul aplicarilor spontane, pentru care nu exista posturi disponibile, durata poate oscila intre cateva zile si cateva luni, depinzand de momentul in care apare locul de munca dorit.
Mentor si programe de orientare
Daca vei trece de interviu, pe langa salariu, care depinde mult de experienta ta profesionala, de pozitia pe care o vei ocupa in banca si de responsabilitatile pe care le vei primi, vei mai avea abonament la o clinica medicala, tichete de masa (lunar) si tichete cadou pentru ocazii speciale. "Nu exista salariu de inceput mai mic de 1.400 de lei, brut", subliniaza Daniela Rohan.
Vei beneficia si de programe de orientare, in cadrul carora, ca nou angajat, vei fi ajutat sa te integrezi in echipa. Exista si foarte multe programe speciale de dezvoltare, precum cel de "mentorat", in care fiecare salariat are posibilitatea de a-si alege un indrumator care sa-l ghideze in cariera.
Departamentul de resurse umane al companiei are si programe pentru angajatii cu potential: ii identifica, ii selecteaza, ii ajuta sa se dezvolte profesional, ca viitori manageri.
Cum candidezi?
- Prin e-mail, la adresa jobs@unicredit.ro;
- Prin fax, la 021.200.10.12;
- Prin posta, la adresa strada Ghetarilor nr. 23-25, Sector 1, Bucuresti, in atentia departamentului de resurse umane.
Gasesti intotdeauna joburi in banci si institutii financiare pe jobs.banknews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani