La un ''Alo'' distanta de contul curent
Data publicarii: 14-03-2008 | Finante-BanciUnele banci permit realizarea de transferuri bancare si plati prin efectuarea unui apel in call center, noteaza Evenimentul Zilei. Cateva institutii bancare de pe piata romaneasca ofera clientilor posibilitatea de a efectua transferuri printrun simplu telefon dat in call center. Inainte de a afla cati bani mai ai in cont sau de a transfera bani dintr-un cont in altul, trebuie sa te identifici furnizand operatorului de la call center date de securitate stabilite in momentul in care ai optat pentru acest serviciu.
Pentru a deveni utilizator, clientul trebuie sa semneze un contract cu banca, moment in care clientul primeste si parolele de securitate de care va avea nevoie pentru a primi informatii despre soldurile conturilor lui si pentru a efectua tranzactii prin telefon.
Printre bancile care ofera acest serviciu se numara BCR, BRD, Raiffeisen, UniCredit Tiriac, Piraeus, Millennium. De obicei, activarea serviciului nu presupune si achitarea unui abonament.
Servicii si facilitati
Toate bancile care ofera acest serviciu le permit celor care il activeaza sa afle telefonic cati bani mai au in cont si informatii referitoare la istoricul acestuia - ce sume au intrat si ce sume au fost transferate din cont.
Tipurile de transfer care pot fi efectuate difera insa de la o institutie de credit la alta. De exemplu, serviciul BRD permite numai transferul intre conturi deschise la aceasta banca. In schimb, clientii pot plati facturi la marii furnizori de utilitati. La Piraeus, clientii pot efectua transferuri intre conturile proprii, dar nu pot achita facturi. In schimb, la BCR, UniCredit Tiriac si Millennium pot fi facute transferuri in lei in conturile deschise la orice banca.
Comisioanele percepute la transferurile bancare efectuate prin telefon pot fi mai mici decat cele practicate la ghiseul bancii. De exemplu, la BCR comisioanele pentru tranzactiile efectuate prin telefon sunt la jumatate fata de cele practicate la ghiseu. In schimb, serviciul nu este disponibil momentan decat pentru clientii care au achizitionat un pachet de cont curent. Acesta aduce anumite facilitati, ca de exemplu la un numar de operatiuni efectuate intr-o luna banca nu percepe comision. Pachetul de cont curent il costa pe client 3,99 lei sau 6,99 lei pe luna, in functie de tipul pentru care opteaza.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile