La un ''Alo'' distanta de contul curent
Data publicarii: 14-03-2008 | Finante-BanciUnele banci permit realizarea de transferuri bancare si plati prin efectuarea unui apel in call center, noteaza Evenimentul Zilei. Cateva institutii bancare de pe piata romaneasca ofera clientilor posibilitatea de a efectua transferuri printrun simplu telefon dat in call center. Inainte de a afla cati bani mai ai in cont sau de a transfera bani dintr-un cont in altul, trebuie sa te identifici furnizand operatorului de la call center date de securitate stabilite in momentul in care ai optat pentru acest serviciu.
Pentru a deveni utilizator, clientul trebuie sa semneze un contract cu banca, moment in care clientul primeste si parolele de securitate de care va avea nevoie pentru a primi informatii despre soldurile conturilor lui si pentru a efectua tranzactii prin telefon.
Printre bancile care ofera acest serviciu se numara BCR, BRD, Raiffeisen, UniCredit Tiriac, Piraeus, Millennium. De obicei, activarea serviciului nu presupune si achitarea unui abonament.
Servicii si facilitati
Toate bancile care ofera acest serviciu le permit celor care il activeaza sa afle telefonic cati bani mai au in cont si informatii referitoare la istoricul acestuia - ce sume au intrat si ce sume au fost transferate din cont.
Tipurile de transfer care pot fi efectuate difera insa de la o institutie de credit la alta. De exemplu, serviciul BRD permite numai transferul intre conturi deschise la aceasta banca. In schimb, clientii pot plati facturi la marii furnizori de utilitati. La Piraeus, clientii pot efectua transferuri intre conturile proprii, dar nu pot achita facturi. In schimb, la BCR, UniCredit Tiriac si Millennium pot fi facute transferuri in lei in conturile deschise la orice banca.
Comisioanele percepute la transferurile bancare efectuate prin telefon pot fi mai mici decat cele practicate la ghiseul bancii. De exemplu, la BCR comisioanele pentru tranzactiile efectuate prin telefon sunt la jumatate fata de cele practicate la ghiseu. In schimb, serviciul nu este disponibil momentan decat pentru clientii care au achizitionat un pachet de cont curent. Acesta aduce anumite facilitati, ca de exemplu la un numar de operatiuni efectuate intr-o luna banca nu percepe comision. Pachetul de cont curent il costa pe client 3,99 lei sau 6,99 lei pe luna, in functie de tipul pentru care opteaza.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani