Orange Romania a atins pragul de 10 milioane de clienti
Data publicarii: 10-03-2008 | AfaceriOperatorul de telefonie mobila Orange Romania a anuntat luni depasirea pragului de 10 milioane clienti si isi propune pentru anul in curs, printre altele, investitii in dezvoltarea serviciilor de date mobile si marirea vitezei de transfer al datelor pana la 14,4 Mbps, arata un comunicat al companiei.
Potrivit reprezentantilor companiei, in ultimii trei ani, numarul clientilor Orange pe piata locala a crescut cu peste cinci milioane. In 2007, Orange a extins reteaua de broadband mobil, iar in prezent ofera clientilor sai servicii de acces mobil la internet la viteze 3G+ de pana la 7,2 Mbps pentru downlod si 1,46 Mbps pentru upload. Anul acesta, Orange va continua sa investeasca in dezvoltarea serviciilor de date mobile si va mari viteza de transfer al datelor pana la 14,4 Mbps.
Orange a dezvoltat o retea de magazine care numara in prezent 76 de locatii proprii si aproape 1.000 de magazine partenere. Orange este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume.
La sfarsitul anului 2007, Orange Romania a avut venituri de 1,234 miliarde de euro, in crestere cu 24% fata de aceeasi perioada a anului precedent. Orange Romania ofera servicii de comunicatii: voce, date, mesaje scrise, mesaje multimedia, wap, e-mail, EDGE, 3G, wireless IP, WiFi, USSD etc. Orange a fost primul operator din Romania care a oferit servicii video pe telefonul mobil, incluzand TV Live.
Concurentii Orange pe piata telefoniei mobile din Romania sunt in principal companiile Vodafone si Cosmote. Cosmote inregistra in decembrie 2007 peste trei milioane de utilizatori, dintre care aproape doua milioane s-au alaturat intr-un singur an. Orange Romania a raportat o crestere de 22% a bazei de clienti, pana la 9,8 milioane in decembrie 2007, in timp ce Vodafone Romania a ajuns la un numar total de 8.807.859 de clienti, la 31 decembrie 2007.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău