Orange Romania a atins pragul de 10 milioane de clienti
Data publicarii: 10-03-2008 | AfaceriOperatorul de telefonie mobila Orange Romania a anuntat luni depasirea pragului de 10 milioane clienti si isi propune pentru anul in curs, printre altele, investitii in dezvoltarea serviciilor de date mobile si marirea vitezei de transfer al datelor pana la 14,4 Mbps, arata un comunicat al companiei.
Potrivit reprezentantilor companiei, in ultimii trei ani, numarul clientilor Orange pe piata locala a crescut cu peste cinci milioane. In 2007, Orange a extins reteaua de broadband mobil, iar in prezent ofera clientilor sai servicii de acces mobil la internet la viteze 3G+ de pana la 7,2 Mbps pentru downlod si 1,46 Mbps pentru upload. Anul acesta, Orange va continua sa investeasca in dezvoltarea serviciilor de date mobile si va mari viteza de transfer al datelor pana la 14,4 Mbps.
Orange a dezvoltat o retea de magazine care numara in prezent 76 de locatii proprii si aproape 1.000 de magazine partenere. Orange este parte a grupului France Telecom, una dintre cele mai mari companii de comunicatii din lume.
La sfarsitul anului 2007, Orange Romania a avut venituri de 1,234 miliarde de euro, in crestere cu 24% fata de aceeasi perioada a anului precedent. Orange Romania ofera servicii de comunicatii: voce, date, mesaje scrise, mesaje multimedia, wap, e-mail, EDGE, 3G, wireless IP, WiFi, USSD etc. Orange a fost primul operator din Romania care a oferit servicii video pe telefonul mobil, incluzand TV Live.
Concurentii Orange pe piata telefoniei mobile din Romania sunt in principal companiile Vodafone si Cosmote. Cosmote inregistra in decembrie 2007 peste trei milioane de utilizatori, dintre care aproape doua milioane s-au alaturat intr-un singur an. Orange Romania a raportat o crestere de 22% a bazei de clienti, pana la 9,8 milioane in decembrie 2007, in timp ce Vodafone Romania a ajuns la un numar total de 8.807.859 de clienti, la 31 decembrie 2007.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani