Millennium Bank deschide un call center care va functiona nonstop
Data publicarii: 10-03-2008 | Finante-BanciDin data de 11 martie, Call Center-ul Millennium Bank va fi disponibil nonstop pentru clientii bancii, persoane fizice, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Prin apelarea numerelor: 0 801 000 111 (pentru reteaua Romtelecom) sau *2111 (pentru retelele Vodafone si Orange) - clientii persoane fizice pot efectua operatiuni, beneficiind de asistenta specializata din partea unui consultant Millennium Bank.
Serviciul Call Center poate fi utilizat pentru obtinerea de informatii privind soldurile, conturile, sau datele de scadenta ale ratelor, efectuarea de transferuri in lei sau in valuta, operarea de schimburi valutare, rambursarea sumelor utilizate din limita aferenta cardului de credit, inchiderea depozitelor la termen, schimbarea codului PIN pentru cardurile de credit/debit, activarea cardurilor noi, blocarea cardurilor pierdute/furate, se precizeaza in comunicatul bancii.
"Prin intermediul serviciul Call Center putem actiona eficient si rapid ori de cate ori este nevoie, pentru a asigura accesul clientilor la serviciile bancii. Apeland numarul de Call Center nu mai este necesara deplasarea la una dintre sucursalele noastre si pot fi rezolvate in timp real solicitarile clientilor", a declarat Jose Toscano, director general Millennium Bank.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău