Flamingo International vizeaza anul acesta afaceri de 210 milioane euro
Data publicarii: 05-03-2008 | AfaceriRetailerul Flamingo International a inregistrat anul trecut afaceri de 171 milioane euro, in crestere cu aproximativ 11% fata de 2006, iar pentru 2008 mizeaza pe afaceri de 210 milioanme euro si pe un profit net de 2,6 milioane euro cu 392% mai mult ca in 2007, a anuntat compania.
Potrivit rezultatelor financiare preliminare Flamingo International, al treilea retailer de produse electronice, electrocasnice si IT&C, si lider pe segmentul PC-uri a inregistrat in 2007 un profit net in valoare de 500.000 euro. In acelasi timp, suprafata totala de vanzare a grupului a crescut cu 20%, la aproximativ 54.000 mp la finalul anului trecut, comparativ cu 45.000 mp la sfarsitul lui 2006.
Reprezentantii Flamingo International sustin ca in 2007, compania s-a concentrat asupra dezvoltarii retelei de magazine de suprafata mare, deschizand peste 10 noi unitati Flanco World de peste 1.000 mp care, la finalul anului trecut, reprezentau 50% din suprafata totala de vanzare a retailer-ului.
"In 2007 am finalizat procesul de consolidare a grupului si ne-am indeplinit in totalitate obiectivele propuse, avand toate semnele ca intregul proces de restructurare prin care a trecut Flamingo International a fost un succes. Anul acesta ne propunem sa castigam in mod sistematic o cota din ce in ce mai mare pe piata retailului electronic, electrocasnic si IT&C, prin continuarea dezvoltarii retelei Flanco World si prin lansarea unui nou concept de magazine de entertainment & IT sub brandul Flamingo Computers. Anul acesta vizam o cifra de afaceri de 210 milioane euro", a declarat directorul executiv al Flamingo International, Jiri Rizek.
In 2008, compania va continua procesul de dezvoltare a retelei de magazine de suprafata mare operate sub brandul Flanco World, propunandu-si sa atinga o suprafata totala de vanzari de 70.000 mp pana la finalul acestui an, si de 90.000 mp la finalul lui 2010.
Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania inca din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice, fiind in acest moment unul dintre liderii de pe piata adresata. Strategia Grupului Flamingo consta in consolidarea pozitiei detinute pe piata locala, prin extinderea retelei de magazine Flanco World in toate regiunile tarii si prin continua imbunatatire a performatelor magazinelor traditionale Flanco si Flamingo Computers. In prezent exista 18 locatii Flanco World in cele mai importante regiuni de retail ale tarii.
Reteaua Flanco World presupune magazine cu suprafete de vanzare mari (1.000 mp - 3.000 mp), care ofera clientilor o experienta de cumparare unica, prin varietatea produselor disponibile, precum si printr-o gama larga de servicii pre si post vanzare oferite. Grupul Flamingo International pune un accent deosebit pe servicii de calitate oferite clientilor sai, pornind de la servicii de creditare, consultanta in vanzari si pana la servicii de intretinere si service. Din anul 2005, compania Flamingo International este cotata la Bursa de Valori Bucuresti, devenind astfel prima si singura companie din industrie prezenta pe piata de capital.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău