Cea mai rapida masina din lume atinge 340 mile pe ora
Data publicarii: 29-02-2008 | AutoCea mai rapidă maşină din lume Acabion GTBO poate atinge o viteză de 340 de mile pe oră (574 Km/h) graţie aerodinamicii şi tehnologiei folosită la construcţia sa. Această performanţă se datorează unei tehnologii asemănătoare cu cea a unui avion de luptă şi unui motor turbo de 1300cc.
Designerii săi au demonstrat că această maşină poate atinge 300 mile la oră în 30 de secunde depăşind performanţa lui Bugatti Veyron care are nevoie de 55 de secunde pentru a ajunge la 250 km la oră.
Vehiculul are două roţi principale în spate şi în faţă şi încă două pe spate mai mici pentru stabilitate la viteze mai mici. Designerul lui GTBO, un inginer ce a lucrat la Prosche şi Mercedes, Peter Maskus îşi descrie invenţia ca pe un nou tip de automobil, unul a viitorului care poate atinge viteue mari şi ecologic.
Maskus a declarat că GTBO va intra în producţie peste trei ani. Cei care vor să îşi cumpere un astfel de vehicul produs în Elveţia şi Marea Britanie va trebui să plătească 1,5 milioane de dolari pentru acest privilegiu.
Realitatea.net
Designerii săi au demonstrat că această maşină poate atinge 300 mile la oră în 30 de secunde depăşind performanţa lui Bugatti Veyron care are nevoie de 55 de secunde pentru a ajunge la 250 km la oră.
Vehiculul are două roţi principale în spate şi în faţă şi încă două pe spate mai mici pentru stabilitate la viteze mai mici. Designerul lui GTBO, un inginer ce a lucrat la Prosche şi Mercedes, Peter Maskus îşi descrie invenţia ca pe un nou tip de automobil, unul a viitorului care poate atinge viteue mari şi ecologic.
Maskus a declarat că GTBO va intra în producţie peste trei ani. Cei care vor să îşi cumpere un astfel de vehicul produs în Elveţia şi Marea Britanie va trebui să plătească 1,5 milioane de dolari pentru acest privilegiu.
Realitatea.net
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman