Card de plata destinat exclusiv femeilor
Data publicarii: 27-02-2008 | Finante-BanciBRED Banque Populaire si MasterCard Europe au lansat in Franta primul card de plata destinat doamnelor. Cardul BRED Affinity combina caracteristicile unui card de debit international cu servicii exclusive si discount-uri, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
Cardul Bred Affinity MasterCard ofera doamnelor o serie de servicii, printre care se numara si optiunea de a plati cumparaturile in rate, trimitand cererea de creditare prin SMS. De asemenea, posesoarele cardului pot da telefoane de urgenta pentru diverse reparatii in casa sau in caz de accidente usoare, pot beneficia de garantii pentru cumparaturi si pentru produsele livrate acasa si pot sa-si extinda perioada de garantie cu un an sau doi la electronicele si electrocasnicele achizitionate cu acest card.
Unul dintre principalele avantaje ale cardului de debit consta in beneficiile si discount-urile pe care le ofera comerciantii parteneri. Utilizatoarele cardului Bred Affinity pot beneficia de discount-uri la urmatorii comercianti: Sephora.com, Fnac.com, 24h00.fr, SmartBox.fr si Viapresse.com - dar si de oferte periodice puse la dispozitie si de alti parteneri.
Deoarece Bred Affinity este un card de plata international emis pe platforma MasterCard, doamnele pot face cumparaturi in 25 de milioane de locatii ale comerciantilor din intreaga lume, beneficiind in acelasi timp de servicii atasate cardurilor MasterCard, cum sunt asigurarile.
Noul card este disponibil in doua variante - MasterCard Classic si MasterCard Gold. Design-ul cardului Gold este foarte asemanator cu o textura de piele, iar cardul Classic este sidefiu.
BRED Banque Populaire intentioneaza sa emita peste 20.000 de carduri Classic si 5.000 de carduri Gold in 2008 pe piata din Franta, unde sunt 16 milioane de femei cu varsta intre 20 si 40 de ani.
Frederic Maserati, Head of Daily banking (Banque au Quotidien), BRED Banque Populaire, spune: "Cu Bred Affinity am vrut sa cream un card care poate sa insoteasca doamnele oriunde, care sa contribuie la bunastarea lor, sa le permita sa faca cumparaturi mai usor, sa le ofere discount-uri si servicii dedicate lor. Cardul este unic pentru ca este singurul instrument de plata din Franta care are atasate toate aceste caracteristici."
Isabelle Lodde, Vice President - Affluent Products, MasterCard, spune: "Este pentru prima data in Franta cand o banca lanseaza un card destinat doamnelor, permitandu-le sa-si administreze cheltuielile, sa-si protejeze cumparaturile si care ofera avantaje si servicii in functie de nevoile acestora. MasterCard a sustinut lansarea a 33 de milioane de carduri de afinitate si co-branded in Europa."
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des