Card de plata destinat exclusiv femeilor
Data publicarii: 27-02-2008 | Finante-BanciBRED Banque Populaire si MasterCard Europe au lansat in Franta primul card de plata destinat doamnelor. Cardul BRED Affinity combina caracteristicile unui card de debit international cu servicii exclusive si discount-uri, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
Cardul Bred Affinity MasterCard ofera doamnelor o serie de servicii, printre care se numara si optiunea de a plati cumparaturile in rate, trimitand cererea de creditare prin SMS. De asemenea, posesoarele cardului pot da telefoane de urgenta pentru diverse reparatii in casa sau in caz de accidente usoare, pot beneficia de garantii pentru cumparaturi si pentru produsele livrate acasa si pot sa-si extinda perioada de garantie cu un an sau doi la electronicele si electrocasnicele achizitionate cu acest card.
Unul dintre principalele avantaje ale cardului de debit consta in beneficiile si discount-urile pe care le ofera comerciantii parteneri. Utilizatoarele cardului Bred Affinity pot beneficia de discount-uri la urmatorii comercianti: Sephora.com, Fnac.com, 24h00.fr, SmartBox.fr si Viapresse.com - dar si de oferte periodice puse la dispozitie si de alti parteneri.
Deoarece Bred Affinity este un card de plata international emis pe platforma MasterCard, doamnele pot face cumparaturi in 25 de milioane de locatii ale comerciantilor din intreaga lume, beneficiind in acelasi timp de servicii atasate cardurilor MasterCard, cum sunt asigurarile.
Noul card este disponibil in doua variante - MasterCard Classic si MasterCard Gold. Design-ul cardului Gold este foarte asemanator cu o textura de piele, iar cardul Classic este sidefiu.
BRED Banque Populaire intentioneaza sa emita peste 20.000 de carduri Classic si 5.000 de carduri Gold in 2008 pe piata din Franta, unde sunt 16 milioane de femei cu varsta intre 20 si 40 de ani.
Frederic Maserati, Head of Daily banking (Banque au Quotidien), BRED Banque Populaire, spune: "Cu Bred Affinity am vrut sa cream un card care poate sa insoteasca doamnele oriunde, care sa contribuie la bunastarea lor, sa le permita sa faca cumparaturi mai usor, sa le ofere discount-uri si servicii dedicate lor. Cardul este unic pentru ca este singurul instrument de plata din Franta care are atasate toate aceste caracteristici."
Isabelle Lodde, Vice President - Affluent Products, MasterCard, spune: "Este pentru prima data in Franta cand o banca lanseaza un card destinat doamnelor, permitandu-le sa-si administreze cheltuielile, sa-si protejeze cumparaturile si care ofera avantaje si servicii in functie de nevoile acestora. MasterCard a sustinut lansarea a 33 de milioane de carduri de afinitate si co-branded in Europa."
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului