Dacia, cel mai popular brand romanesc pentru internauti
Data publicarii: 27-02-2008 | MediaDacia conduce detasat in topul celor mai populare si de incredere branduri din Romania pe Internet, potrivit unui studiu dedicat prezentei in mediul online a brandurilor de pe piata locala, realizat de companiile Gemius si Evensys, citat de HotNews. La nivel general, internautii romani considera Nokia drept cel mai de incredere brand din lume, in timp ce Coca-Cola este vazuta ca cea mai populara marca, iar Google cel mai prezent brand pe Internet.
In topul celor mai de incredere branduri din Romania, Dacia se afla pe primul loc cu 17% din optiunile internautilor romani. Pe urmatoarele patru pozitii se plaseaza Arctic (6,1%), BCR (5%), Dorna(4,4%) si Ursus (4,3%). Tot Dacia conduce si la popularitate cu 34,2% din preferintele internaturilor romani, urmata de Arctic (5,8%), Ursus (5,5%), BCR (4,8%) si Unirea (4%).
La nivel general, topul celor mai de incredere marci este dominat de Nokia cu 18,7%, urmata de Coca-Cola (14,3%), Mercedes (10,8%), Nike (10%) si Adidas (9,2%). Pe primul loc intopul celor mai populare branduri la nivel general se numara Coca-Cola, marca urmata de Nokia, Adidas, Nike si Dacia. Google conduce in topul celor mai prezente branduri pe Internet cu 16,2%, fiind urmat de Yahoo!, Coca-Cola, Microsoft si Nokia.
Integral in HotNews
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului