Martisorul tine mai mult angajatul la slujba
Data publicarii: 25-02-2008 | DiverseExpertii in resurse umane spun ca micile cadouri, in special cele personalizate, ii fidelizeaza pe salariati. Oferirea unui dar, indiferent cat de marunt este, reprezinta un atu pentru superior, dar si o metoda de retinere a angajatului.
La romani, 1 si 8 Martie sunt zile speciale, care nu trebuie ratate de angajatori. Lipsa martisoarelor ori a florilor, la serviciu, ar echivala cu nepasarea.
"Astfel de zile merita sarbatorite pentru ca in cultura noastra balcanica sa inradacinat un «trebuie» interior. Multe companii si-au diversificat categoriile de bonificatii cu o serie de aspecte locale: o zi scurta de lucru doamnelor, o mica atentie, o petrecere seara. Imi sunt mai putin cunoscute beneficiile in bani, insa putem vorbi de o celebrare la nivel informal a acestor zile", sustine Oana Mosoiu, HR consultant al firmei de consultanta Ascent Group.
Un simplu gest le motiveaza pe femei
Fiecare angajat isi doreste ca firma la care lucreaza sa-l trateze ca pe un om care conteaza. "Luna martie este o ocazie de a apropia oamenii, de a-ti indrepta atentia spre lucrurile care conteaza pentru ei, spre viata lor personala, spre interesele lor", spune Alina Popescu, psiholog al Behavior Center, firma de consultanta in domeniul psihologiei aplicate in business.
Ea sustine ca, in ultima perioada, din ce in ce mai mult, asteptarea angajat ilor este ca firma sa fie atenta cu ei, sa ii priveasca mai degraba ca oameni decat ca angajati.
"Unei femei ii place sa fie apreciata ca femeie, ca mama, ca iubita, ca prietena. Celebrarea la serviciu a altor roluri pe care si le asuma o femeie in viata - nu doar cel de angajata - este o sursa importanta de motivatie si apreciere", concluzioneaza Alina Popescu.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului