Campanie media impotriva alcoolului
Data publicarii: 08-02-2008 | MediaTimp de 3 ani, televiziunile si radiourile se vor implica intr-o campanie media impotriva alcoolului, in cadrul careia un spot de 15 secunde va inlocui textul "Consumul excesiv de alcool dauneaza grav sanatatii".
Conduci relaxat prin oras, dupa lasarea intunericului. In mod bizar si placut, strazile sunt pline de femei frumoase, in costumatii provocatoare, care, culmea, par sa te si cunoasca. Faci slalom printre dansatoare exotice, tot un zambet, pana ce te izbesti frontal de o alta masina. Din off, o voce iti explica ce se petrece: "O experienta placuta poate deveni o realitate ingrozitoare. Cand conduci baut".
Astfel arata si suna noul videoclip menit sa responsabilizeze soferii pe care ii leaga de alcool o frumoasa prietenie. Pana acum, orice individ iresponsabil se putea urca beat la volan sustinand ca nimeni nu l-a sfatuit contrariul. De-acum inainte, trei entitati cu nume sonore ii vor explica ca greseste, cel putin o data pe zi. CNA, Politia Romana si Asociatia Berarii Romaniei si-au dat mana pentru o campanie sociala, care va dura 3 ani si ii vizeaza in special pe soferii intre 18 si 35 de ani din mediul urban.
In cadrul campaniei, intitulate Realitatea se schimba cand conduci baut, vor fi difuzate spoturi radio si TV, timp de trei ani, incepand din februarie 2008. Attila Gasparik, vicepresedintele CNA, precizeaza ca posturile de radio si TV vor programa, cel putin odata pe zi, un spot video de 15 secunde, in locul cartonului cu textul "Consumul excesiv de alcool dauneaza grav sanatatii".
Integral in Gandul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman