Campanie media impotriva alcoolului
Data publicarii: 08-02-2008 | MediaTimp de 3 ani, televiziunile si radiourile se vor implica intr-o campanie media impotriva alcoolului, in cadrul careia un spot de 15 secunde va inlocui textul "Consumul excesiv de alcool dauneaza grav sanatatii".
Conduci relaxat prin oras, dupa lasarea intunericului. In mod bizar si placut, strazile sunt pline de femei frumoase, in costumatii provocatoare, care, culmea, par sa te si cunoasca. Faci slalom printre dansatoare exotice, tot un zambet, pana ce te izbesti frontal de o alta masina. Din off, o voce iti explica ce se petrece: "O experienta placuta poate deveni o realitate ingrozitoare. Cand conduci baut".
Astfel arata si suna noul videoclip menit sa responsabilizeze soferii pe care ii leaga de alcool o frumoasa prietenie. Pana acum, orice individ iresponsabil se putea urca beat la volan sustinand ca nimeni nu l-a sfatuit contrariul. De-acum inainte, trei entitati cu nume sonore ii vor explica ca greseste, cel putin o data pe zi. CNA, Politia Romana si Asociatia Berarii Romaniei si-au dat mana pentru o campanie sociala, care va dura 3 ani si ii vizeaza in special pe soferii intre 18 si 35 de ani din mediul urban.
In cadrul campaniei, intitulate Realitatea se schimba cand conduci baut, vor fi difuzate spoturi radio si TV, timp de trei ani, incepand din februarie 2008. Attila Gasparik, vicepresedintele CNA, precizeaza ca posturile de radio si TV vor programa, cel putin odata pe zi, un spot video de 15 secunde, in locul cartonului cu textul "Consumul excesiv de alcool dauneaza grav sanatatii".
Integral in Gandul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii