Guvernul a alocat sapte milioane de euro pentru promovarea turismului in 2008
Data publicarii: 07-02-2008 | EconomieGuvernul a decis, miercuri, alocarea a sapte milioane de euro pentru promovarea turismului in 2008, din care doua milioane de euro sunt destinate creatiei unui brand turistic.
Guvernul a aprobat miercuri, printr-o hotarare, Programul anual de marketing si promovare turistica, al carui obiectiv este promovarea celor mai importante destinatii si forme de turism, din Romania, pe piata interna si pe principalele piete turistice din strainatate. Bugetul alocat programului, pentru 2008, este de sapte milioane euro, din care doua milioane euro pentru creatie brand turistic.
Programul a fost elaborat de Consiliul Consultativ pentru Turism, for creat la sfarsitul anului trecut - care are in componenta organizatii profesionale, organizatii patronale, organizatii neguvernamentale si autoritati locale - si din ministerele care au legatura cu domeniul turismului. Activitatile cuprinse in cadrul Programului se refera, printre altele, la popularizarea destinatiilor si a produselor turistice romanesti, la realizarea unor studii de marketing si crearea brandului turistic national, la participarea la expozitii de turism in tara si in strainatate.
"Pana acum, aceste decizii se luau intr-un birou, la nivel de functionari; am considerat ca acest parteneriat public-privat este necesar si benefic", a declarat, miercuri, ministrul turismului, Ovidiu Silaghi.
Potrivit lui Silaghi, obiectivele ministerului pe care il conduce sunt cresterea ritmului circulatiei turistice din Europa de Vest si din America de Nord cu aproximativ 5% si, in urmatorii trei ani, o crestere anuala de circa 3% a bazei de produs pentru turism.
Guvernul a aprobat, prin aceeasi hotarare, si Programul anual de dezvoltare a produselor turistice, cu un buget de 1.390.000 de euro. Fondurile sunt alocate, printre altele, pentru formarea profesionala a personalului din turism sau pentru imbunatatirea calitatii unor produse si forme de turism.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman