BMW va dezvolta o masina electrica
Data publicarii: 01-02-2008 | AutoNemtii au sustinut intotdeauna faptul ca hidrogenul este un combustibil al viitorului, dar asta nu inseamna ca elimina alternative precum vehiculele electrice sau modelele hibrid.
Dupa ce au dezvaluit limuzina Hydrogen7 si conceptul X6 EfficientDynamics, divizia care se ocupa cu tehnologiile "curate" de la BMW intentioneaza sa dezvolte trenuri de rulare electrice.
Unul dintre oficialii bavarezi a declarat ca masinile propulsate de motoare cu hidrogen nu vor mai exista peste 15-20 de ani.
Marea problema nu este tehnologia in sine, ci lipsa unei infrastructuri. In prezent nu exista decat cinci statii de alimentare cu hidrogen in toata lumea, una in Statele Unite si patru in Germania, iar acesta este cel mai mare obstacol pentru o masina care functioneaza pe baza de hidrogen.

Solutia ar fi trecerea la masinile electrice, o masura pentru care BMW este pregatit. Potrivit unui insider, inginerii bavarezi lucreaza la acest tip de vehicule, dar inca nu exista si un plan de productie.
"Vom introduce aceste masini doar daca va avea sens", spune Jochen Schmalholz. "In acest moment, nu suntem absolut convinsi ca va functiona pentru BMW. Dar, daca masura va fi rentabil din punct de vedere comercial pentru clientii nostri, atunci vom face aceste vehicule electrice".
Asta ar putea insemna ca vehiculele electrice sa aiba tractiune pe puntea spate si sa aiba caracteristicile modelelor sportive, o distributie a greutatii perfecta de 50:50 si dotari de lux de nivelul masinilor din segmentul premium.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des