AdEvolution vinde Realitatea-Catavencu
Data publicarii: 30-01-2008 | MediaAdEvolution si divizia new media din grupul Realitatea-Catavencu au incheiat un parteneriat de promovare si reprezentare reciproca a site-urilor din cele doua portofolii si controleaza o treime din piata online din Romania, anunta un comunicat al trustului Realitatea - Catavencu.
Din punct de vedere al audientei totale, portofoliul rezultat in urma parteneriatului reprezinta circa 35% din piata online din Romania. Pachetul rezultat a devenit, astfel, unul dintre cele mai reprezentative din piata online, atat prin notorietatea brandurilor media din portofoliu, cat si din targetarea diversa a segmentelor de audienta vizate de advertiseri.
Directorul de vanzari publishing, radio si new media al grupului Realitatea-Catavencu, Sorel Radu, a declarat ca "aceasta colaborare va permite o mai buna vizibilitate in piata si va oferi mediul necesar pentru construirea de pachete pe masurile fiecarui client". La randul sau, directorul executiv al AdEvolution, Val Voicu, a afirmat ca "siturile grupului Realitatea-Catavencu precum cotidianul.ro, realitatea.net, catavencu.ro, iqads.ro, standard.ro sau tmctv.ro completeaza foarte bine reteaua AdEvolution, care isi consolideaza astfel pozitia pe piata".
Directorul general publishing si new media al grupului Realitatea-Catavencu, Dragos Stanca, a aratat ca grupul media din care face parte va avea, in 2008, o prezenta extrem de activa si in mediul online.
Conform parteneriatului, fiecare dintre cele doua parti semnatare le va putea oferi clientilor expunere pe toate site-urile celeialalte parti. Oferta comuna insumeaza o audienta care genereaza peste 200 de milioane de afisari lunar, realizata de cele 148 de site-uri din portofoliu, dintre care 28 de site-uri de business, 15 site-uri de news&media, 17 site-uri de women's lifstyle, 21 de site-uri de divertisment precum si site-uri de sport, auto, muzica, home&deco, turism, sanatate, cultura, educatie, IT si job-uri.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului