Oamenii de creatie si-au facut un club al elitelor
Data publicarii: 29-01-2008 | MediaDirectori de creatie de la 12 agentii de publicitate au infiintat Art Directors Club* Romania, care aduna pe cei mai creativi oameni din publicitatea autohtona, noteaza Adevarul. Oamenii de creatie publicitara s-au reunit intr-o asociatie care doreste sa atraga elitele breslei. Intrarea in aceasta organizatie se face pe baza reputatiei, dovedita cu un portofoliu solid de lucrari. Un prim proiect al organizatiei este scoala de creativitate ADC*Romania.
La inceputul acestui an, mai multi creativi din industria romaneasca de publicitate, sprijiniti de Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR), au anuntat lansarea unei scoli de creativitate sub egida Art Directors Club* Romania (ADC*RO). "Discutiile au inceput la finele anului trecut, dar initiativa de a aduce impreuna oamenii de creatie dateaza de prin 1999-2000, de la asa-numita «Intalnire de la Tipsy» (un club din Bucuresti - n. red.)", povesteste Bogdan Naumovici, chief creative officer 23 Ideas.
Se spune ca nu este usor sa aduni la un loc orgoliile mai multor creativi. Si totusi, scopul pe care il declara aceasta entitate i-a determinat pe publicitari sa lase mandria la o parte si sa se reuneasca pentru discutii la aceeasi masa. "Membrii fondatori sunt oameni care nu au mai stat la aceeasi masa de vreo cinci ani si sunt cei mai acerbi competitori din piata aceasta.
E un semn ca incepem sa ne maturizam si noi. Suntem 12 membri, aceiasi care vor fi si profesorii scolii", explica Adrian Botan, CEE creative director McCann Erickson. ADC*RO este parte a asociatiei europene ADC*E, ce reuneste mari nume de creativi de pe continent.
Asociatia din Romania este o filiala a clubului european. Membrii asociatiei sunt directori de creatie la cele mai cunoscute agentii de publicitate din Romania: Adrian Botan (McCann Erickson), Bogdan Naumovici (23 Ideas), Serban Alexandrescu (Headvertising), Liviu David (Next Advertising), Ema Prisca (Graffiti BBDO), Carmen Tiderle (GMP), Valentin Suciu (Odyssey), Costin Popescu (Cap), Octav Gheorghe (Gavrila&Asociatii), Sorin Tranca (Friends Advertising), Dorian Pascuci (ADDV Euro RSCG).
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului