Lantul american de imbracaminte Gap se pregateste sa vanda in lei
Data publicarii: 22-01-2008 | AfaceriRomanii vor putea cumpara, din 2009, haine si accesorii Gap dintr-un magazin al lantului american care va fi deschis la Bucuresti Compania Gap, care detine peste 3.000 de magazine de imbracaminte in toata lumea, a decis sa includa Romania in politica de extindere in regiunea Balcanilor.
Inaugurarea prezentei Gap in Bucuresti va fi urmata de deschiderea unui magazin Banana Republic, marca de imbracaminte detinuta de aceeasi companie americana. Hainele Gap si Banana Republic vor fi disponibile si pentru consumatorii din Grecia (din toamna acestui an), Bulgaria, Cipru si Croatia.
Vine si H & M
La sfarsitul anilor '60, magazinele Gap din San Francisco vindeau blugi sub marca Levi's. Gap a revolutionat moda in randul tinerilor incepand din 1974, cand a inceput sa vanda haine sub marca proprie. O pereche de blugi Gap costa circa 50 de dolari, iar un pulover, circa 30 de dolari. Principalul competitor al americanilor in Europa este compania suedeza H & M, care va deschide un magazin la noi in acest an.
In regim de franciza
Magazinele din Romania ale Gap vor fi deschise in regim de franciza de grupul elen Marinopoulos, care detine la noi franciza pentru marcile Marks&Spencer, Sephora si Starbucks.
"Aceste piete (din Balcani - n.r.) reprezinta o extindere naturala pentru marcile noastre si avem un partener de franciza extraordinar in regiune. Marinopoulos Group a avut succes in trecut in introducerea unor branduri cunoscute pe aceste piete", a declarat Ron Young, vicepresedinte pentru aliante internationale strategice la Gap, intr-un comunicat postat pe site-ul companiei. In anul financiar 2006, Gap a inregistrat vanzari de 15,9 miliarde de dolari.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii