Noul BMW Seria 5
Data publicarii: 16-01-2008 | AutoDesi n-a venit de multa vreme la BMW, noul sef de design al marcii bavareze, Chris Bangle, nu sta degeaba, el si echipa lui lucrand de zor la noi modele, potrivit Auto.ro. Marturie in acest sens stau aceste fotografii-spion in care apare viitoarea generatie BMW Seria 5, care ar trebui sa apara in show-room-uri in 2009.
Desi acest prototip este foarte bine camuflat, se pot observa totusi pasajele fata foarte scurte, precum si ampatamentul marit.
Noua Serie 5 va avea 5 metri in lungime, inginerii bavarezi urmand sa foloseasca aluminiul pentru ca greutatea masinii sa nu creasca aproape deloc.
De asemenea, sunt cateva modificari majore care se pot distinge din liniile acestui prototip, surprins recent in timpul unor teste efectuate pe soselele din Germania.
Surse din cadrul companiei de la Munchen confirma ca designul noului BWM Seria 5 nu va fi foarte diferit de cel al actualului E60, care a previzionat limbajul de design implementat de Bangle.
Totusi, este de asteptat ca noua Serie 5 sa adopte elemente de design ale conceptului CS, mai ales la partea frontala.
Designerii vor face si mai mult uz de tehnologia farurilor cu LED-uri - care vor fi pozitionare in partea de sus a blocurilor optice - ceea ce inseamna ca nasul viitoarelor BMW-uri va fi si mai diferit decat cel al actualelor modele din gama.
Viitoarea Serie 5 va avea o manevrabilitate si performante superioare celor ale modelului de acum.
Nemtii s-au gandit si la latura "verde" a masinii, o dovada in acest sens fiind tehnologia BMW Efficient Dynamics, care va fi standard pe majoritatea modelelor.
Aceasta tehnologie inteligenta va opri in mod automat motorul cand acesta merge la relanti si deconecteaza alternatorul cand bateria este incarcata "full", reducand astfel consumul si emisiile.
Cat priveste gama de motorizari, aceasta va cuprinde cam aceleasi propulsoare de pe actuala generatie: 3.0si/306 CP, 4.0si/408 CP si V10 5.0/500 CP (benzina), respectiv 3.0d/245 CP si 3.0sd/300 CP (motorina). In plus, va fi oferit noul V8 de 4,4 litri, care va dezvolta peste 400 de cai-putere.
Totodata, BMW dezvolta in prezent, impreuna cu GM si Daimler, si un sistem hibrid.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului