Agentii economici din turism vor fi consiliati de Protectia Consumatorului
Data publicarii: 13-01-2008 | TurismAutoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) va oferi consultanta membrilor Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT) pentru a creste calitatea serviciilor in turism, potrivit unui protocol semnat intre cele doua organizatii.
ANPC si ANAT au semnat, la sfarsitul anului trecut, un protocol de colaborare in vederea respectarii drepturilor beneficiarilor de servicii turistice si a cresterii gradului de protectie a turistilor, se arata intr-un comunicat transmis duminica de ANAT.
Protocolul este valabil timp de un an de la data semnarii cu posibilitatea de prelungire anuala automata pentru o perioada de inca un an si urmareste imbunatatirea activitatii de comercializare a pachetelor de servicii turistice, dar si a biletelor de avion si a celor de transport rutier.
In baza acestui protocol, ANPC va efectua, la solicitarea membrilor ANAT, actiuni de consiliere a operatorilor economici cu privire la aplicarea procedurilor legale din domeniul protectiei consumatorilor. Totodata, ANAT va beneficia de informari periodice privind rapoartele de sinteza elaborate de ANPC in urma controalelor tematice cat si despre situatia reclamatiilor inregistrate la nivel national.
In plus, ANAT va sprijini inspectorii ANPC, cu date referitoare la membrii sai, atunci cand acestia intampina dificultati in
verificarea reclamatiilor primite de la consumatori.
De asemenea, ANPC va informa ANAT despre inceperea actiunilor tematice de control la care asociatia va fi reprezentata de un delegat cu statut de observator.
NewsIn
Mai citeste si:
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman