Prima zapada a spart autostrazile

Data publicarii: 10-01-2008 | Diverse

Pe Bucuresti-Constanta au aparut primele gropi, la numai un an dupa ce autostrada a iesit din garantie. Pe Bucuresti-Pitesti, gropile s-au transformat in cratere. Cele doua autostrazi ale Romaniei resimt din plin efectele iernii si ale lucrarilor de proasta calitate. Dupa prima zapada din acest an, gropile de pe Autostrada Bucuresti-Pitesti s-au transformat in adevarate cratere. Daca starea acestei sosele nu mai mira pe nimeni, degradarea Autostrazii Soarelui este o surpriza neplacuta pentru toata lumea.

Autostrada cu gropi
Sursa: Adevarul

Inceputul in forta al iernii a fost insa un examen mult prea greu pentru Autostrada Soarelui. Procesul succesiv de inghet-dezghet a facut ca in soseaua construita din beton armat, pe primii 32 de kilometri, sa apara retele cu milioane de crapaturi. Acesta este primul semn ca betonul, care ar fi trebuit sa dureze cel putin zece ani, nu va mai rezista inca o iarna. Situatia pare a fi mai gra­va pe sensul de iesire din Bu­curesti. Dar gropile, ce-i drept mici deocamdata, isi fac apa­ritia abia dupa Fundulea.

La kilometrul 51, pe sensul de mers catre Constanta, troneaza chiar in mijlocul drumului o groapa care se mareste pe zi ce trece. Pana la Drajna, adica la kilometrul 100 si-un pic, am contabilizat zeci de mici cratere, cu precadere pe viaducte. Pe langa toate acestea, ne-am fi asteptat macar ca panourile de avertizare sa functioneze. Nu a fost asa. Daca cel de la iesirea din Capitala era functional si avertiza soferii ca pe drum este ceata, panoul de la Fundulea era inert.

Integral in Adevarul

Ultimele stiri pe BankNews.ro: