Mahindra-Renault ar putea lansa Logan break pe piata indiana
Data publicarii: 09-01-2008 | AutoConsortiul Mahindra-Renault ar putea lansa, in India, modelul Logan MCV (break), dupa ce varianta berlina a Logan s-a clasat, la sfarsitului anului trecut, pe locul trei in segmentul masinilor compacte, cu o cota de piata de 11%, se arata intr-un comunicat al companiei franceze.
"Mahindra si Renault analizeaza posibilitatea lansarii Logan MCV", se arata in comunicatul de presa al Renault, in care se mai precizeaza ca grupul franco-japonez Renault-Nissan este interesat sa asambleze autovehicule, impreuna cu Mahindra, intr-o uzina comuna ce urmeaza sa fie construita la Chennai.
Mahindra & Mahindra Ltd a anuntat insa, marti, ca se retrage din proiectul de constructie al unitatii de productie din orasul Chennai. Pe de alta parte, Renault si Nissan spun ca isi mentin proiectul uzinei de la Chennai, subliniind ca parteneriatul cu Mahindra va continua in cadrul companiei infiintate de cele doua firme pentru lansarea modelului Logan in India.
Alianta franco-nipona planuieste sa se extinda agresiv pe piata indiana, care are unul din cele mai rapide ritmuri de crestere din lume, dupa ce a anuntat o serie de proiecte privind productia de automobile si camioane in cooperare cu mai multi parteneri locali, printre care se numara Mahindra & Mahindra Ltd si Ashok Leyland Ltd.
Renault a initiat negocieri si cu al doilea producator de motociclete din India, Bajaj Auto Ltd, pentru construirea unui automobil de 3.000 de dolari - proiect in care urma sa fie inclus si grupul Nissan - pentru a concura direct cu grupul Tata Motors Ltd, care a lansat marti automobilul de 2.500 de dolari.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului