Matsushita si Google coopereaza pentru lansarea unui televizor conectabil la internet
Data publicarii: 08-01-2008 | IT&CConglomeratul nipon de electonice Matsushita Electric Industrial Co Ltd lucreaza impreuna cu gigantul informational Google la dezvoltarea unui televizor conectabil la internet, capabil sa difuzeze continut precum fotografii sau fisiere video, informeaza Reuters.
Televizorul, ce va fi lansat in America de Nord in cursul acestei primaveri, va permite consumatorilor sa se conecteze la internet in mod direct si sa vizioneze videoclipuri de pe site-ul YouTube, specializat pe postarea de videoclipuri direct de catre utilizatori, detinut de Google, sau fotografii de pe Picasa Web Albums, un serviciu online de partajare al fotografiilor, a anuntat Panasonic, divizie a grupului Matsushita.
Compania nipona a adaugat ca nu a stabilit inca o data de lansare globala a acestui produs.
"Cooperarea Panasonic cu YouTube si Picasa Web Albums exemplifica dorinta noastra de a fi printre liderii evolutiei naturale a internetului, extinzandu-l in sectorul televiziunii de inalta definitie", a declarat presedintele Panasonic Consumer Electronics Company, Merwan Mereby, intr-un comunicat, informeaza Reuters.
Contractul semnat cu Google nu este unul de exclusivitate, a declarat purtatorul de cuvant al Matsushita, Akira Kadota.
Matsushita, principalul producator mondial de televizoare cu plasma, a declarat ca va prelua controlul unei companii cu capital mixt specializata pe productia de ecrane tip LCD, putand construi inca un amplasament de productie, marcand astfel o schimbare majora a strategiei privind piata televizoarelor plate, conform Reuters.
Matsushita a investit in mod agresiv pana in acest moment in segmentul ecranelor cu plasma, crezand ca aceasta tehnologie este cea mai eficienta in ceea ce priveste ecranele cu diagonala mai mare de 37 de inci (94 centimetri), preferand insa tehnologia LCD (cristale lichide) pentru ecranele de dimensiuni mai reduse.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului