Cele mai bune spoturi tv ale anului 2007
Data publicarii: 07-01-2008 | MediaClipurile din campania eJobs si Cosmote (MMS) au adunat cele mai multe voturi favorabile din partea oamenilor de creatie publicitara, intr-o analiza realizata de Adevarul. "Care au fost cele mai bune trei spoturi tv autohtone ale anului 2007?" La aceasta intrebare au raspuns 11 publicitari, cu rugamintea sa nu-si voteze propriile creatii. Unii si-au exprimat nemultumirea fata de calitatea slaba a "productiei" din acest an. Altii nu au stiut ce sa aleaga pentru ca au considerat ca am avut o "recolta" foarte buna.
Dintre toate nominalizarile s-au detasat spoturile din campania eJobs (realizata de Leo Burnett, 4 voturi), Cosmote - MMS (Cohn&Jansen Ashley & Holmes, 3 voturi), ClickNet (Grey), Furazolidon (Propaganda) si Nissan Tiida (Publicis), fiecare cu cate doua voturi.
Nu este un clasament absolut, "batut in cuie", dar inclinam sa credem ca e mai adevarat decat ierarhiile de la festivalurile de creatie unde se ingramadesc "fantomele" (lucrarile facute special pentru festival, dar care nu au difuzari).
Printre institutiile financiare mentionate in topul spoturilor tv se numara Banca Romaneasca - spotul "Muzeul" - "Te grabesti sa ajungi acasa cand ai casa ta", Millennium Bank - spotul "Inelul" si ING Asigurari de Viata cu spotul "Muncitorul". ING mai apare in preferintele publicitarilor cu spotul la pensiile obligatorii si la ING Cont'Rol - cel cu linia de asamblare animata, cu iepurii finantisti. Allianz este reprezentat de reclama cu mosii care fac cu schimbul la vizor, plictisiti.
Banca Romaneasca - Muzeul
ING Pensii private
Allianz - pensii private
Millennium - Inelul
Integral in Adevarul
Redactia BankNews.ro te invita sa comentam impreuna aceasta stire pe Yahoo Messenger. Adauga adresa banknews_punct_ro@yahoo.com in lista ta de prieteni.
Mai citeste si:
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului