Zece sfaturi pentru a profita la maxim de reducerile de iarna
Data publicarii: 05-01-2008 | LifestyleComerciantii se pregatesc de reducerile de iarna. Chiar daca si pana acum au incercat sa ne atraga cu diverse promotii, sezonul propice incepe de-abia acum. Sute de preturi taiate si de procente de reducere ne vor lua ochii si ne vor tenta sa dam buzna in magazine, noteaza Gardianul. Specialistii vin in ajutorul nostru cu o serie de sfaturi, pentru a profita la maxim de aceasta perioada de reduceri si pentru a ne cumpara lucruri de care avem nevoie cu adevarat.
1. Faceti o lista cu produsele care va sunt necesare si pe care ati dori sa le gasiti printre cele cu preturi reduse, pentru a evita cumparaturile fara rost. Tot ce are un pret mai mic, ce poate ajunge si pana la jumatate din pretul initial, este tentant, dar nu si necesar.
2.Incercati sa mergeti la cumparaturi in prima parte a perioadei de reduceri. Durata reducerilor depinde de fiecare comerciant in parte, chiar daca exista, totusi, o perioada minima de o saptamana si una maxima de doua luni.
3. Unii comercianti introduc la reduceri produse de o calitate mai proasta, care nu fac parte din colectia actuala. Pentru a evita cumpararea acestor articole, va puteti orienta prin alegerea acelorproduse pe care le-ati vazut in magazin si inainte de inceperea perioadei de reduceri. Teoretic, un articol ar trebui sa fie comercializat minim o luna de zile inainte sa i se reduca pretul.
4. Excludeti promotiile anterioare. Produsele reduse nu ar trebui, teoretic, sa fi fost obiectul unei politici promotionale in luna anterioara.
5. Atentie sporita. Printre produsele cu pret redus se pot afla si unele articole deteriorate.
6. Nu tot ce are pret mic e la reducere. Inainte de a intra intr-un magazin, priviti cu atentie anunturile, pentru ca nu sunt numai reduceri. Preturi scazute pot fi si in cazul promotiilor sau al lichidarilor de stoc.
7. Atentie la eticheta. Reducerea de pret anuntata ar trebui sa se reflecte si in suma afisata pe eticheta, alaturi de pretul initial. O alta posibilitate este afisarea pretului initial si reducerea in procente. Specialistii avertizeaza ca pret initial inseamna pretul care a fost aplicat produselor identice inainte cu cel putin 30 de zile inainte de inceperea perioadei de reduceri.
8.Schimbul produselor. Este foarte posibil ca in acea nebunie pe care o produc reducerile sa luati un produs necorespunzator nevoilor dumneavoastra sau sa nu observati un eventual defect. De aceea, inainte sa platiti cumparaturile, intrebati comerciantul daca este posibil schimbul produsului cu altul similar. Unii comercianti accepta si schimbul cu un alt produs, in schimb, sunt foarte putini cei care ofera banii inapoi.
9. Comerciantul este obligat sa schimbe produsele vandute in cazul in care au un defect sau daca nu corespund cu caracteristicile inscrise pe eticheta. Cu toate acestea, este mai bine sa fiti foarte atenti la ceea ce cumparati pentru a evita un alt drum la magazin sau un eventual refuz al comerciantului de a schimba produsul.
10. Cereti bon fiscal si pastrati-l pentru cateva zile, pentru ca veti avea nevoie de el in cazul in care aveti vreo reclamatie de facut. Este singurul lucru care garanteaza ca ati cumparat produsul din magazinul respectiv.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului