Google interzice fotografiile sexy in reclame
Data publicarii: 03-01-2008 | MediaCei care cumpara publicitate la Google trebuie sa aiba grija la ce anume isi fac reclama. Compania americana Pampered Passions, care se ocupa cu comercializarea lenjeriei intime, a descoperit ca reclamele sale nu sunt expuse de Google pe piata europeana. Campania firmei americane ii indemna pe barbati sa cumpere lenjerie, de sarbatori, pentru persoanele apropiate din viata lor. Se pare ca imaginile au fost considerate ca avand continut pornografic si au fost cenzurate de cei de la Google, potrivit Softpedia.com.
"Reclama nu a fost difuzata din cauza continutului sau destinat adultilor. Nu sunt aprobate pentru difuzare imaginile care sunt considerate compromitatoare pentru familii. Imaginile dumneavoastra contin nuditate si sunt destinate adultilor", a declarat un reprezentant al Google.
Compania americana a incercat sa obtina cat mai multa publicitate de pe urma acestei interdictii. Americanii au contracarat actiunile Google printr-o declaratie de presa care preciza ca "Google si-a facut un obicei din a interzice difuzarea unor reclame care sunt acceptate fara probleme in Marea Britanie.
Google este o companie americana si, desi ei sustin ca foarte deschisi in Statele Unite, politica lor este destul de conservatoare pentru consumatorii europeni." Este insa posibil ca cei de la Pampered Passions sa fi inceput campania pentru a atrage atentia publicului, stiind ca aceasta va fi interzisa.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani