Fara vedete si medici in reclamele pentru copii
Data publicarii: 21-12-2007 | MediaIncepand de la 1 ianuarie 2008, vedetele si medicii nu mai au voie sa apara in reclame tv care se adreseaza copiilor sub 12 ani, potrivit modificarilor din Codul audiovizualului negociate de Consiliul National al Audiovizualului (CNA) si IAA Romania, noteaza Adevarul.
Potrivit acelorasi intelegeri, personajele de desene animate pot fi folosite in spoturile publicitare adresate copiilor. CNA a decis, in sedinta de ieri, sa modifice mai multe alineate din Codul audiovizualului, referitoare la publicitatea adresata copiilor, in urma negocierilor cu International Advertising Association (IAA) Romania.
Spotul "Pentru sanatatea..." va fi inlocuit
Rasvan Popescu, presedintele CNA, a declarat ca aceste modificari vor duce la o relaxare a conditiilor de publicitate pentru copii cu varste de pana la 12 ani. "CNA a relaxat prevederile de pana acum. Personajele din desenele animate si basme vor putea fi folosite in spoturile publicitare", a declarat presedintele CNA.
Conform legii, prin publicitate adresata copiilor in varsta de pana la 12 ani se intelege "publicitatea difuzata in cadrul unui program cu o audienta formata din minimum 70% copii in varsta de pana la 12 ani". "Modificarile au fost solicitate de IAA deoarece s-a considerat ca cele actuale sunt prea restrictive", a spus Rasvan Popescu.
Membrii CNA au mai decis sa desfasoare, incepand din februarie 2008, o campanie tv prin care sa inlocuiasca, treptat, traditionalul spot "Pentru sanatatea dumneavoastra evitati excesul de sare, zahar si grasimi" cu clipuri publicitare pentru educarea consumatorilor pentru o alimentatie sanatoasa.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman