Brandul ''Romania'', un omulet cu cap detasabil

Data publicarii: 18-12-2007 | Media

Administratia din Romania, cunoscuta ca fiind ineficienta, coplesita de birocratie si coruptie, vrea sa se rebranduiasca. Secretarul de stat Alfred Bulai, presedintele Agentiei pentru Strategii Guvernamentale, a atribuit unei firmulite obscure (Imagina SRL), contra unui onorariu de 136.493 RON (aproximativ 41.000 euro) fara licitatie, sarcina de a elabora conceptele grafice continand numele "ROMANIA", culorile nationale si stema tarii ce vor aparea pe toate actele oficiale emise de institutiile publice (Guvernul Romaniei, Parlamentul, Presedintia, ministere, prefecturi, servicii publice deconcentrate, primarii, institute), dar si pe abtibildurile aplicate pe autovehiculele apartinand institutiilor publice, bannere, infochioscuri, placute comemorative.

Brandul Romania, un omulet cu cap detasabil
Sursa: Gandul

Alfred Bulai a considerat ca firma Imagina SRL, care se mandreste in palmares cu o animatie de cateva secunde pentru margarina Wiesanna Junior si inca o mana de desene animate la fel de copilaresti, e suficient de matura sa gestioneze conceptul "Romania" si elaborarea unei identitati corespunzatoare statutului si aspiratiilor viitoare ale Administratiei Publice din Romania.

Conceptul grafic rezultat din colaborarea cu anonima firma de apartament a fost caracterizat drept bizar si hilar de intreaga comunitate a publicitarilor romani in momentul in care Agentia pentru Strategii Guvernamentale (ASG) l-a postat pentru consultari publice, pe site, in intervalul august-octombrie 2007.

Integral in Gandul

Ultimele stiri pe BankNews.ro: