Tehnologia PayPass face trecerea, la nivel global, catre platile contactless
Data publicarii: 17-12-2007 | InternationalMasterCard Worldwide anunta ca pana in prezent au fost emise 20 de milioane de carduri si dispozitive de plata MasterCard PayPass la nivel global. Tehnologia PayPass este acum acceptata la peste 80.000 de comercianti, in 20 de tari, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Aceste rezultate sunt sustinute de un studiu realizat la nivel global privind atitudinile de utilizare a numerarului, realizat de KRC Research si comandat de MasterCard Worldwide. Studiul masoara atitudinile la nivel global legate de utilizarea numerarului vs metodele de plata alternative si, de asemenea, stabileste nivelul de interes al consumatorilor privind utilizarea noilor tehnologii, cum este tehnologia platilor contactless.
Studiul MasterCard a fost realizat in 13 tari si indica ca peste 50% dintre consumatori cred ca intr-o zi va exista o societate fara numerar. La nivel global, consumatorii sunt de acord ca nu le place sa poarte cu ei sume mari de bani si ca nu doresc sa stea la coada mai mult de zece minute pentru cumparaturi de valoare mica.
MasterCard PayPass castiga teren in fata numerarului
Potrivit studiului MasterCard privind utilizarea numerarului, la nivel global, consumatorii folosesc mai putin numerar in prezent, decat acum cinci ani.
-
Majoritatea respondentilor (56%) considera ca intr-o zi va exista o societate fara numerar, unde cardurile de credit si debit vor inlocui numerarul si cecurile pentru plati
-
75% dintre respondenti cred ca nu este nevoie sa aiba mult numerar la ei
-
Doua treimi dintre respondenti (66%) utilizeaza numerar mai putin, decat acum cinci ani pentru a face cumparaturi
-
Numai 21% dintre consumatori sunt dispusi sa astepte la coada mai mult de 10 minute pentru a realiza o cumparatura cu o valoare mai mica de $25
-
Rezultatele studiului indica faptul ca preferintele consumatorilor determina cresterea si utilizarea tehnologiei PayPass la nivel global.
-
Aproape o jumatate (49%) doresc sa utilizeze un card contactless, daca acesta ar fi oferit de institutia lor financiara
-
47% dintre cei carora le-ar placea sa utilizeze un card contactless spun ca cel mai mare beneficiu al acestei tehnologii este comoditatea utilizarii
-
Pe langa comoditatea utilizarii, consumatorii apreciaza securitatea sporita, viteza si usurinta de utilizare a tehnologiei contactless
-
Femeile sunt cele mai motivate sa utilizeze platile contactless pentru a evita sa mai poarte numerar cu ele
"Aceste rezultate ale MasterCard arata felul in care schimbam modalitatea de a face plati," spune Art Kranzley, Group Executive, Advanced Payments in cadrul MasterCard Worldwide. "Prin faptul ca se afla in esalonul intai al unei noi modalitati de plata, care inlocuieste numerarul si creeaza un cadru mai eficient pentru comertul global, MasterCard face ca tranzactiile sa fie realizate mai rapid, mai usor si mai sigur pentru comercianti, consumatori, si institutiile financiare."
Fie ca a fost integrata intr-un card, un telefon mobil sau un breloc de chei, tehnologia MasterCard PayPass este o metoda eficienta pe care consumatorii o pot utiliza pentru a realiza tranzactii de valoare mica la benzinarii, cinematografe, automate de bauturi, restaurante cu servire rapida, taxiuri, stadioane si alte locatii unde platile rapide sunt esentiale. Tehnologia PayPass este implementata in 20 de tari si ofera consumatorilor o metoda convenabila de a face plati fara a mai fi nevoie sa aiba numerar asupra lor, sa treaca cardul prin cititor sau sa semneze chitante pentru cumparaturile cu o valoare mai mica de $25. Utilizatorii nu fac decat sa treaca cardul lor echipat cu tehnologia PayPass prin fata unui cititor PayPass instalat la unul dintre cei 80.000 de comercianti participanti.
"MasterCard PayPass a fost conceputa special pentru a oferi o alternativa convenabila si usoara la platile prin numerar," spune Cathleen Conforti, Group Head, Global PayPass in cadrul MasterCard Worldwide. "MasterCard este lider in ceea ce priveste tehnologia contactless acum cand consumatorii utilizeaza mult mai des cardurile de credit si debit pentru cumparaturi si, de vreme ce am lansat atat de multe carduri contactless, dorim sa ne mentinem angajamentul de a mari numarul canalelor de acceptare si a tehnologiilor viitoare, cum ar fi recentele programe pentru transportul in comun, taxiuri si automatele de bauturi."
Pana in noiembrie 2007, au fost emise peste 20 de milioane de carduri si dispozitive PayPass si exista peste 80.000 de locatii ale comerciantilor in intreaga lume care accepta tehnologia PayPass, incluzand McDonald's, 7 Eleven, CVS, Duane Reade, Sheetz si Regal Entertainment Group. Interesul pentru tehnologia PayPass nu s-a limitat numai la locatiile comerciantilor. Tehnologia este populara in locatiile sportive si in sectorul de transport. PayPass este acum acceptata pe stadioanele unde se desfasoara Major League Baseball si National Football League, dar si in taxiuri sau autobuze.
Exista numeroase programe PayPass care sunt in desfasurare acum, in 20 de tari din intreaga lume. Teste PayPass au fost anuntate in Australia, Canada, China, Franta, Indonezia, Italia, Japonia, Coreea, Liban, Malaezia, Mexic, Filipine, Spania, Elvetia, Taiwan, Thailanda, Turcia, Emiratele Arabe, Marea Britanie si SUA.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani