Boom Advertising estimeaza afaceri de noua milioane euro in 2008
Data publicarii: 15-12-2007 | MediaDivizia de publicitate a Netbridge Investments, Boom Advertising, estimeaza pentru anul 2008 afaceri de pana la noua milioane euro, tintind o cota de 40-45% din piata de online din Romania, potrivit unui comunicat al companiei.
Boom Advertising estimeaza pentru anul 2008 o piata de peste 15-16 milioane euro in publicitatea online. Rata de dezvoltare a conexiunilor la Internet in Romania si penetrarea broadband-ului vor aduce peste doua milioane de utilizatori in 2008, care vor produce modificari ale pietei actuale.
Boom Advertising va vinde in 2008 publicitatea pentru toate siturile iMedia, Unlimited Sport Media si Trilulilu.ro.
iMedia isi desfasoara activitatea doar online, cu o cota de piata de 6% in Romania, se alatura retelei Boom Advertising, cu site-uri in domenii ca auto (automarket.ro), femei (eva.ro), portaluri, sanatate, divertisment, cu un total de noua noi site-uri in retea.
Trilulilu.ro este un site de continut video, care atrage peste 500.000 de vizitatori saptamanal si este al optulea site ca trafic din Romania, conform Trafic.ro.
Boom Advertising este divizia de publicitate a Netbridge Investments, firma care apartine grupului NCH, cu peste 500 de angajati, o cota de 40% din publishing in Romania si o cota de audienta de publicitate de 45% in 2008.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman