Clientii Orange au fost marti tinta unor atacuri de frauda
Data publicarii: 11-12-2007 | IT&CClientii Orange Romania au fost marti tinta unei tentative de inselaciune prin e-mail, prin care erau anuntati ca au castigat un premiu in bani si erau indrumati sa trimita date confidentiale si coduri de reincarcare prepay, informeaza compania.
Clientii Orange au primit mesaje de la adresa prize@orange.ro prin care erau anuntati ca au castigat un premiu in bani si erau indrumati sa trimita coduri de reincarcare prepay valide la cateva adrese de e-mail de forma orange.nume@gmail.com. Solicitarea continea si cerinta de a furniza numele complet, orasul, oficiul postal si numarul de telefon Orange.
Ca urmare, Orange Romania a luat imediat masuri si a blocat adresa prize@orange.ro.
Compania recomanda clientilor sa isi protejeze datele personale confidentiale. Orange nu solicita niciodata clientilor sai informatii referitoare la conturi bancare, parole personale sau coduri de reincarcare.
Compania a mai anuntat in luna mai 2007 o tentativa de frauda prin intermediul unor sms-uri cu identitate ascunsa, prin care clientii au fost anuntati ca au primit un bonus si erau invitati sa acceseze contul Web Care.
Operatorul de telefonie mobila Orange Romania estimeaza ca va incheia anul 2007 cu venituri de 1,2 miliarde euro, in crestere cu 11% fata de anul trecut. La finalul lui septembrie compania a ajuns la 9,31 milioane de clienti.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii