Omniasig vinde produse de asigurare pentru populatie in reteaua de magazine Carrefour
Data publicarii: 10-12-2007 | AfaceriOmniasig, in parteneriat cu Carrefour, lanseaza din 15 decembrie mai multe tipuri de asigurari destinate populatiei, iar politele vor putea fi incheiate la standurile plasate in reteaua de magazine din tara a retailer-ului, au precizat, luni, reprezentantii celor doua companii.
Carrefour si Omniasig lanseaza mai multe tipuri de asigurari, printre care RCA, Casco, asigurari de locuinte, de bunuri si asigurari de calatorie.
"Vom construi produse speciale pentru acest parteneriat, usor vandabile si care sa atinga cel mai bine domeniul de retail al asigurarilor. De asemenea, in contrapartida, compania noastra va promova intr-un mod optim serviciile si produsele Carrefour prin intreaga retea Omniasig", a declarat presedintele companiei de asigurari Omniasig, Constantin Toma.
Punctele de vanzare pentru produsele de asigurare vor fi amplasate in magazinele Carrefour din tara si in agentiile Carrefour Voiaj.
"Noile servicii vor fi importante pentru clientii nostri, intrucat vor aduce un plus de confort si rapiditate, din moment ce standurile pentru asigurari sunt situate chiar in galeriile comerciale Carrefour, precum si in interiorul agentiilor Carrefour Voiaj", au adaugat reprezentantii celor doua companii.
Omniasig face parte din grupul financiar Vienna Insurance Group, care mai detine in Romania companiile Omniasig Life, Omniasig Pensii, Unita, Agras si Asirom.
Carrefour a realizat in Romania o cifra de afaceri de 609 milioane euro in 2006, in crestere cu 39% fata de cea din 2005 si are in prezent peste 6.200 de angajati. Investitiile totale ale grupului in tara au depasit 250 milioane euro in cele zece magazine.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii