Tiriac a dat 45.000 de euro pe un brad Louis Vuitton
Data publicarii: 07-12-2007 | LifestyleMiliardarul a cumparat pomul la licitatia organizata in cadrul Festivalului Brazilor de Craciun, noteaza Evenimentul Zilei. Festivalul Brazilor de Craciun, ajuns la cea de-a saptea editie, a adunat vedete, politicieni si oameni de afaceri. Suma totala stransa in urma licitatiei organizate cu aceasta ocazie a fost de 667.000 de euro, dublu fata de ceea ce s-a strans anul trecut, bani care vor ajunge la fundatia "Salvati Copiii Romania".
Andreea Esca, Andreea Raicu, Oana Cuzino, Adriean Videanu si Mircea Geoana, insotiti de familii, Ioana Tariceanu, Ion Tiriac, Amalia si Ilie Nastase, Camelia Sucu, Gica Popescu, Iulia Dobrin s-au numarat printre cei prezenti la licitatia celor 14 brazi de Craciun, realizati, printre altii, de Cristian Mungiu, Rita Muresan sau Wilhelmina Arz.
Bradul decorat cu role de film, realizat de regizorul Cristian Mungiu, a fost cumparat de compania Avantgarde Group, cu 20.000 de euro, cea mai mica suma licitata, in timp ce bradul I.D. Sarrieri a fost cel mai scump, fiind achizitionat cu suma de 110.000 de euro, de mai multi licitatori.
Pe locurile urmatoare s-au clasat brazii Roberto Cavalli (105.000 de euro) si Louis Vuitton (45.000 de euro), pentru care au contribuit cu diverse sume mai multe persoane. Printre cei care au cumparat brazii I.D. Sarrieri, Roberto Cavalli si Louis Vuitton se numara Ion Tiriac, Ilie Nastase, Camelia Sucu, Andreea Esca, Miorita Videanu si omul de afaceri Marius Ivan. De altfel, acesta a fost cel mai activ licitator si a cumparat, contra sumei de 90.000 de euro, alti trei brazi, realizati de Stephan Pelger, Oxette si Togo Design.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului