Videanu: Circulatia infernala din Bucuresti nu e din cauza mea
Data publicarii: 07-12-2007 | AutoMiercuri seara, bucurestenii au fost aproape sa isi puna ghetele pentru Mos Nicolae la geamul masinii. Uzi pana la piele, politistii s-au agatat de fluiere si au incercat sa deblocheze sute de artere. La Mall-ul din Vitan, pompierii au iesit din unitate ca sa dirijeze circulatia. Disperati, soferii au blocat centrala pentru apeluri de urgenta, apoi le-au "multumit" alesilor pentru seara de sarbatoare petrecuta la volan. Mai grav este ca si bolnavii din ambulante au asteptat cu orele sa ajunga la spital. Potrivit directorului de la ambulanta, viteza medie de deplasare a unei masini prin Bucuresti este de 10-11 kilometri pe ora. Mai mica decat a ambulantelor trase de cai, acum 100 de ani.
Miercuri seara insa s-a mers si mai incet ca de obicei. Nervii soferilor prinsi in ambuteiaje au cedat. Toti si-au dorit un singur lucru: sa ajunga acasa. In zona centrului comercial Orhideea, masinile celor veniti la cumparaturi au incremenit pe sosea. Nici mijloacele de transport in comun nu au facut fata. Polistii se plang ca nu au un sistem de monitorizare a traficului si nici nu vin cu vesti bune. Ei prevad ca decembrie va fi o luna grea pentru soferii bucuresteni.
Raspunsul lui Adriean Videanu: Nu este vina mea!
Intr-un oras paralizat, primarul general spune ca este injurat degeaba si ca soferii ar trebui sa arate cu degetul spre politie. Adriean Videanu sustine ca primaria se ocupa doar de infrastructura. Care si ea e luata pe inventar de la altii, care nu au fost in stare sa prevada numarul de masini din capitalism. "Responsabilitatea circulatiei este a brigazii de politie rutiera", spune primarul Capitalei, adaugand ca nici soseaua de centura nu se numara printre atributiile sale. Ea este in responsabilitatea Ministerului Transporturilor.
"Bucurestiul are o problema a traficului, pentru ca la aceeasi infrastructura de dinainte de 1989, numarul masinilor a crescut de la 170.00 la aproape 1.200.000 - 350.000" . Scuzele nu ii ajuta insa prea mult pe bucuresteni. "Sunt tot timpul in oras, in trafic. Si eu resimt problema ca oricare locuitor al Bucurestiului. Dar nu exista alta solutie", spune Videanu.
Primarul general al Capitalei a anuntat acum cateva luni ca, de Sarbatori, traficul din Capitala va fi de cosmar. "Solutii miraculoase nu sunt decat aceea de a incerca sa suplinim mijloacele de transport".
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii