Videanu: Circulatia infernala din Bucuresti nu e din cauza mea
Data publicarii: 07-12-2007 | AutoMiercuri seara, bucurestenii au fost aproape sa isi puna ghetele pentru Mos Nicolae la geamul masinii. Uzi pana la piele, politistii s-au agatat de fluiere si au incercat sa deblocheze sute de artere. La Mall-ul din Vitan, pompierii au iesit din unitate ca sa dirijeze circulatia. Disperati, soferii au blocat centrala pentru apeluri de urgenta, apoi le-au "multumit" alesilor pentru seara de sarbatoare petrecuta la volan. Mai grav este ca si bolnavii din ambulante au asteptat cu orele sa ajunga la spital. Potrivit directorului de la ambulanta, viteza medie de deplasare a unei masini prin Bucuresti este de 10-11 kilometri pe ora. Mai mica decat a ambulantelor trase de cai, acum 100 de ani.
Miercuri seara insa s-a mers si mai incet ca de obicei. Nervii soferilor prinsi in ambuteiaje au cedat. Toti si-au dorit un singur lucru: sa ajunga acasa. In zona centrului comercial Orhideea, masinile celor veniti la cumparaturi au incremenit pe sosea. Nici mijloacele de transport in comun nu au facut fata. Polistii se plang ca nu au un sistem de monitorizare a traficului si nici nu vin cu vesti bune. Ei prevad ca decembrie va fi o luna grea pentru soferii bucuresteni.
Raspunsul lui Adriean Videanu: Nu este vina mea!
Intr-un oras paralizat, primarul general spune ca este injurat degeaba si ca soferii ar trebui sa arate cu degetul spre politie. Adriean Videanu sustine ca primaria se ocupa doar de infrastructura. Care si ea e luata pe inventar de la altii, care nu au fost in stare sa prevada numarul de masini din capitalism. "Responsabilitatea circulatiei este a brigazii de politie rutiera", spune primarul Capitalei, adaugand ca nici soseaua de centura nu se numara printre atributiile sale. Ea este in responsabilitatea Ministerului Transporturilor.
"Bucurestiul are o problema a traficului, pentru ca la aceeasi infrastructura de dinainte de 1989, numarul masinilor a crescut de la 170.00 la aproape 1.200.000 - 350.000" . Scuzele nu ii ajuta insa prea mult pe bucuresteni. "Sunt tot timpul in oras, in trafic. Si eu resimt problema ca oricare locuitor al Bucurestiului. Dar nu exista alta solutie", spune Videanu.
Primarul general al Capitalei a anuntat acum cateva luni ca, de Sarbatori, traficul din Capitala va fi de cosmar. "Solutii miraculoase nu sunt decat aceea de a incerca sa suplinim mijloacele de transport".
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani