400.000 USD/luna pentru o reclama in Times Square
Data publicarii: 04-12-2007 | MediaDoar 400.000 de dolari/luna. Atat costa cel mai bun loc de inchiriere de spatiu publicitar in buricul Pamantului, Times Square no#1 si atat se pare ca plateste si compania Toshiba pentru a-si vedea reclama luminoasa zi si noapte. Locul cel mai bun a apartinut cartilor de credit Discover, compania emitenta renuntand la un contract de inchiriere de spatiu publicitar ce a durat 10 ani.
Un loc mai jos pe aceeasi cladire costa pana in 400.000 de dolari, insa pretul de pornire este de 275.000 de dolari/luna.
Publicitate subliminala in Times Square
Interesant este ca Toshiba a mai fost prezenta cu o reclama in Times Square si in urma cu 20 de ani, cand preturile erau infime, iar publicitatea outdoor nu era considerata chiar o mare realizare. Mai mult, compania japoneza era una dintre putinele companii asiatice care a riscat sa isi asocieze brand-ul cu un cartier relativ rau-famat, plin de droguri, prostituate si mizerie pe strazi. Dupa o pauza prea lunga, a venit momentul intoarcerii in vitrina.
Totusi, "Times Square nu mai este astazi ce era in 1970 si 1980," a declarat Ryuji Maruyama, vice-president la Toshiba America, intrebat de revenirea brand-ului in Times Square.
Fata panourilor publicitare din "Zona 0 a advertising-ului" s-a schimbat recent: reclama News Corporation a inlocuit-o pe cea a NBC Universal, iar logo-ul Chevrolet "i-a facut vant" lui Cup Noodles de la Nissin Foods.
Sursa: Capital/NY Times
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman