400.000 USD/luna pentru o reclama in Times Square
Data publicarii: 04-12-2007 | MediaDoar 400.000 de dolari/luna. Atat costa cel mai bun loc de inchiriere de spatiu publicitar in buricul Pamantului, Times Square no#1 si atat se pare ca plateste si compania Toshiba pentru a-si vedea reclama luminoasa zi si noapte. Locul cel mai bun a apartinut cartilor de credit Discover, compania emitenta renuntand la un contract de inchiriere de spatiu publicitar ce a durat 10 ani.
Un loc mai jos pe aceeasi cladire costa pana in 400.000 de dolari, insa pretul de pornire este de 275.000 de dolari/luna.
Publicitate subliminala in Times Square
Interesant este ca Toshiba a mai fost prezenta cu o reclama in Times Square si in urma cu 20 de ani, cand preturile erau infime, iar publicitatea outdoor nu era considerata chiar o mare realizare. Mai mult, compania japoneza era una dintre putinele companii asiatice care a riscat sa isi asocieze brand-ul cu un cartier relativ rau-famat, plin de droguri, prostituate si mizerie pe strazi. Dupa o pauza prea lunga, a venit momentul intoarcerii in vitrina.
Totusi, "Times Square nu mai este astazi ce era in 1970 si 1980," a declarat Ryuji Maruyama, vice-president la Toshiba America, intrebat de revenirea brand-ului in Times Square.
Fata panourilor publicitare din "Zona 0 a advertising-ului" s-a schimbat recent: reclama News Corporation a inlocuit-o pe cea a NBC Universal, iar logo-ul Chevrolet "i-a facut vant" lui Cup Noodles de la Nissin Foods.
Sursa: Capital/NY Times
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii