Pro TV si TVR au anuntat scumpiri la reclame
Data publicarii: 27-11-2007 | MediaIn 2008, preturile publicitatii la Pro TV vor creste cu 50-65%, in timp ce, la televiziunea publica, tarifele se vor majora cu 30% pentru programele premium, noteaza Adevarul. La sfarsitul fiecarui an, posturile tv isi oficializeaza ofertele de publicitate pentru anul urmator. Pentru 2008, primele doua companii de televiziune care si-au anuntat public politica de vanzari sunt Pro TV SA, pe 21 noiembrie, si, la doar o zi distanta, Societatea Romana de Televiziune (SRTv).
Spre deosebire de anii anteriori, cand vanzarea spatiilor de publicitate se facea in euro, in 2008, Pro TV SA, care detine posturile Pro TV, Acasa TV, Pro Cinema si Sport.ro, isi va vinde spatiile publicitare in lei. De asemenea, preturile pentru anul viitor ale SRTv (TVR 1, TVR 2, TVR Cultural, TVR International) vor fi tot in lei.
Decontarea sumelor se va face pe baza rapoartelor furnizate de GfK, serviciul care va oferi, din 2008, datele despre audienta tv. Targeturile de cumparare ale SRTv, Pro TV si Pro Cinema vizeaza persoanele din mediul urban cu varste de peste 18 ani. Acasa TV "tinteste" femeile cu varste de 15-49 de ani din mediul urban, iar Sport.ro, persoane de sex masculin de peste patru ani, tot din mediul urban.
Atat la Pro TV, cat si la SRTv, spoturile publicitare se tarifeaza suplimentar in functie de inserarea intr-un program premium (de mare audienta): plus 30% la SRTv, plus 20% la Pro TV SA. De asemenea, tarifarea suplimentara se aplica si la pozitionarea preferentiala in cadrul unui calup.
La Pro TV, prima pozitie este "facturata" cu 25% mai mult. Pentru difuzarea unui singur spot intr-o pauza publicitara, postul public de televiziune a fixat o suprataxa de 100%. Trustul lui Adrian Sarbu cere 50%. De notat este faptul ca, potrivit Legii audiovizualului, durata spoturilor de publicitate nu poate depasi, la SRTv, opt minute in timpul oricarei ore date, in timp ce televiziunile private pot difuza pana la 12 minute de publicitate.
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile