Raiffeisen Bank a lansat creditele imobiliare pe 40 de ani
Data publicarii: 26-11-2007 | Finante-BanciRaiffeisen Bank Romania a extins perioadele de rambursare a creditelor imobiliare si de consum pentru populatie si gradul de indatorare a clientilor, in functie de specificul fiecaruia, a anuntat banca, duminica, intr-un comunicat. "Produsele noastre sunt acum mai flexibile si, ceea ce este cel mai important, putem sa particularizam oferta pe care o facem fiecarui client in parte, in functie de ratingul sau personal", a spus vicepresedintele diviziei de retail banking al Raiffeisen Bank, Razvan Munteanu.
Creditele imobiliare si pentru nevoi personale oferite de Raiffeisen Bank pot fi acordate pe o perioada mai lunga, cu un avans ce poate cobori pana la 0% fara solicitarea unor garantii suplimentare si cu posibilitatea unui grad de indatorare mai mare. De asemenea, in calculul venitului disponibil sunt incluse mai multe categorii de venituri, iar documentatia solicitata clientilor a fost simplificata.
In cazul creditelor cu garantie ipotecara, ponderea creditului in valoarea garantiei tine cont de ratingul clientului, de gradul de indatorare a acestuia, dar si de calitatea imobilului adus in garantie (localizare, vechime, suprafata, utilitati etc).
Pentru creditele imobiliare si cele personale cu garantie imobiliara, termenul de creditare a fost marit la 40 de ani, iar varsta maxima la rambursarea integrala a creditului a fost extinsa pana la 70 de ani.
Creditele personale cu garantie imobiliara (Flexi Plus) pot acoperi pana la 100% din valoarea imobilului adus in garantie.
In calculul venitului disponibil se ia in calcul o gama extinsa de venituri, iar vechimea minima la actualul loc de munca pentru solicitantul creditului a fost redusa la 3 luni.
Aceleasi conditii se regasesc si la produsul Flexi Integral, care poate refinanta acum orice tip de credite.
"Grupul Raiffeisen are o reputatie solida in ceea ce priveste administrarea prudenta a riscurilor, iar Raiffeisen Bank beneficiaza de expertiza actionarilor sai si in acest domeniu", a explicat Munteanu.
Noile caracteristici ale creditelor Raiffeisen Bank iau in calcul atat istoricul de credit al clientilor, cat si caracteristicile pietei imobiliare din Romania.
Banca are peste 2 milioane de clienti de retail, dintre care peste 130.000 intreprinderi mici si mijlocii (IMM), si peste 5.000 clienti corporatii mari si medii.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului