Se face in 2009: Logan Crossover va costa minim 13.000 de euro
Data publicarii: 22-11-2007 | AutoA sasea si ultima versiune construita pe platforma tehnica a actualei Dacii va concura cu modele 4x4 precum Nissan Qashqai, Hyundai Tucson sau Fiat Sedici, noteaza Evenimentul Zilei. Primul Crossover Dacia va aparea in 2009, a anuntat recent Thierry Moulonguet, directorul financiar Renault, citat de site-ul easybourse.com. Este prima informatie venita din partea unui responsabil al constructorului francez care marcheaza clar orizontul de timp ramas pana la lansarea unui Logan 4x4.
Crossoverul va fi ultima versiune Logan creata pe platforma actualului model popular. Pana in prezent, exista berlina, break-ul (botezat MCV), furgonul (VAN), pick-up-ul - disponibile la noi - si hatchback-ul (Sendero), care va fi lansat luna viitoare in Brazilia si, in a doua parte a anului viitor, in Romania.
In principiu, crossoverul este un autoturism asemanator cu un SUV (4x4), dar mai mic, mai putin poluant si fara abilitati deosebite pe drumuri neasfaltate.
Revista franceza "AutoPlus" a publicat in urma cu cateva luni doua fotografii cu Logan Crossover. Imaginile au fost realizate pe computer si reprezinta un "portret-robot" al viitorului model, rezultat in urma informatiilor neoficiale obtinute de publicatie. Masina prezentata seamana suspect de mult cu actualul Nissan Qashqai, model de nisa al aliantei Renault-Nissan, plasat intre segmentele C si SUV compact.
13.000 de euro
Potrivit "AutoPlus", un Logan Crossover cu tractiune integrala ar putea avea un pret minim de aproximativ 13.000 de euro. Versiunea cu tractiune fata ar trebui sa fie mai ieftina cu circa 2.000 de euro. In ambele cazuri, propunerea Dacia va fi mai interesanta din punct de vedere financiar decat oricare dintre potentialii sai concurenti: Qashqai, Fiat Sedici, Suzuki SX4 sau chiar Hyundai Tucson, cel mai apreciat SUV compact in Romania.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman