Magazinele on-line dospesc afacerile curierilor
Data publicarii: 20-11-2007 | AfaceriIn cazul unor firme de profil, livrarile generate de comenzile pe internet au crescut si de cinci ori in primele noua luni din 2007 fata de anul anterior, noteaza Evenimentul Zilei. Comertul on-line cu produse creste rapid afacerile companiilor de curierat din Romania. Iar impactul este cu atat mai spectaculos cu cat ponderea in cifra de afaceri a clientilor care vand produse prin intermediul internetului este mai mare.
Pentru FAN Courier, un alt jucator important pe piata de curierat rapid, clientii companiilor de comert electronic reprezinta 5% din totalul de 11.000. Potrivit lui Adrian Mihai, unul dintre directorii companiei, comertul electronic s-a dublat anul acesta, comparativ cu 2006, iar compania a avut de cinci ori mai multe livrari generate de comertul on-line.
Daca anul trecut "ponderea serviciilor de curierat generate de comertul electronic reprezenta 5% din cifra de afaceri, in 2007 aceasta a cunoscut o crestere, ajungand sa reprezinte aproape 7,5% din cifra de afaceri a companiei", ne-a declarat reprezentantul firmei. Potrivit acestuia, comertul electronic face 8%-10% din cifra de afaceri a companiei in 2008.
Cei mai multi cumparatori de produse de pe internet sunt, dupa cei din Bucuresti, locuitorii Galatiului, Constantei, Timisoarei si Craiovei. In acelasi timp, compania Curiero, care isi sustine un sfert din cifra de afaceri cu expedierile magazinelor on-line, si-a crescut afacerile cu 230% in primele noua luni ale anului fata de perioada similara a anului trecut, pana la 10,5 milioane de euro.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii
- EY România - Directiva DEBRA încurajează companiile să-și finanțeze investițiile mai mult prin capitaluri proprii în detrimentul împrumuturilor la terți
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău