Magazinele on-line dospesc afacerile curierilor
Data publicarii: 20-11-2007 | AfaceriIn cazul unor firme de profil, livrarile generate de comenzile pe internet au crescut si de cinci ori in primele noua luni din 2007 fata de anul anterior, noteaza Evenimentul Zilei. Comertul on-line cu produse creste rapid afacerile companiilor de curierat din Romania. Iar impactul este cu atat mai spectaculos cu cat ponderea in cifra de afaceri a clientilor care vand produse prin intermediul internetului este mai mare.
Pentru FAN Courier, un alt jucator important pe piata de curierat rapid, clientii companiilor de comert electronic reprezinta 5% din totalul de 11.000. Potrivit lui Adrian Mihai, unul dintre directorii companiei, comertul electronic s-a dublat anul acesta, comparativ cu 2006, iar compania a avut de cinci ori mai multe livrari generate de comertul on-line.
Daca anul trecut "ponderea serviciilor de curierat generate de comertul electronic reprezenta 5% din cifra de afaceri, in 2007 aceasta a cunoscut o crestere, ajungand sa reprezinte aproape 7,5% din cifra de afaceri a companiei", ne-a declarat reprezentantul firmei. Potrivit acestuia, comertul electronic face 8%-10% din cifra de afaceri a companiei in 2008.
Cei mai multi cumparatori de produse de pe internet sunt, dupa cei din Bucuresti, locuitorii Galatiului, Constantei, Timisoarei si Craiovei. In acelasi timp, compania Curiero, care isi sustine un sfert din cifra de afaceri cu expedierile magazinelor on-line, si-a crescut afacerile cu 230% in primele noua luni ale anului fata de perioada similara a anului trecut, pana la 10,5 milioane de euro.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman
- Revolut anunță actualizarea IBAN-urilor locale și operaționalizarea sucursalei românești
- Schneider Electric colaborează cu GR3N pentru reciclarea plasticului și promovarea circularității în industria chimică
- NewCold intra in Romania prin achizitia unui teren de 9 hectare in nordul Bucurestiului