Televiziunile isi impart femeile dupa varsta si studii
Data publicarii: 14-11-2007 | MediaPatru posturi tv lupta pentru castigarea publicului feminin cu talk-show-uri si filme romantice, noteaza Adevarul. Acasa TV are cele mai mari audiente. Euforia TV atrage un public tanar si dinamic. Romantica s-a evidentiat luna trecuta prin cel mai mare numar de reclame difuzate. Canalul de filme Hallmark are o pondere mare de telespectatoare cu studii superioare.
Ani buni, Acasa TV a dominat oferta de programe tv adresate cu precadere femeilor. Suprematia continua si in prezent, fapt confirmat si de audientele care asaza aceasta televiziune in top 5, cele mai vizionate posturi. Incet-incet, segmentul pe care evolua (nonsalant) Acasa TV a cunoscut noi jucatori. Mai intai s-a strecurat Hallmark, un canal de filme care vizeaza publicul feminin.
Apoi, a intrat Euforia (apartinand grupului Intact) si, prin relansarea sa in acest an, Romantica a devenit al patrulea jucator pe acest teren. Confruntarea arata ca, in afara ratingurilor de zi de zi, conteaza si calitatea publicului. Fiecare canal s-a pozitionat strategic pentru a capta un numar cat mai mare de telespectatoare ce devin "tinte vii" pentru clientii publicitari.
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani