MasterCard si Banque Accord: prima tranzactie europeana contactless cu un card co-branded
Data publicarii: 13-11-2007 | Finante-BanciMasterCard Europe isi intareste pozitia pe piata platilor contactless prin lansarea primului pilot european MasterCard PayPass cu carduri co-branded, in parteneriat cu Banque Accord, institutia bancara a lantului francez de hypermarket Auchan, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
Proiectul initial se va derula pe sase luni, va include si magazinele de haine Bizbee si lantul de restaurante Flunch si va fi dezvoltat in Englos, la vest de Lille, in nordul Frantei. Practic, pilotul va fi baza de pornire pentru un program de nivel national, care va fi implementat incepand cu 2009. O prima implementare la nivel national este planificata pentru cel de al doilea trimestru din 2008.
Utilizand MasterCard PayPass, consumatorii vor trece cardul lor co-branded PayPass prin fata unui cititor echipat cu tehnologia PayPass pentru a realiza tranzactii cu o valoare mai mica de €25 la toti comerciantii participanti la program. Tehnologia inovatoare PayPass a fost special conceputa pentru ca platile de valoare mica sa poata fi realizate rapid, sigur si usor, iar clientii sa nu mai fie obligati sa aiba la ei monede sau cecuri. Pentru cumparaturile cu o valoare mai mare, se poate cere in continuare introducerea codului PIN la terminal.
Cathleen Conforti, SVP, Global PayPass la MasterCard Worldwide, spune: "Decizia luata de Banque Accord si Auchan de a-si uni fortele cu MasterCard PayPass pentru acest program pilot vine sa intareasca pozitia noastra pe segmentul platilor contactless.
"Cu peste 19 milioane de carduri MasterCard PayPass acceptate la peste 73.000 de puncte de vanzare din intreaga lume si programe pilot dezvoltate in 20 de tari, MasterCard se afla in fruntea demersurilor privind inlocuirea numerarului pentru platile de valoare mica cu o metoda de plata mai sigura, mai rapida si mai usoara."
Damien Guermonprez, CEO al Banque Accord spune: "Dorim sa implementam programul la nivel national incepand cu 2008. Faptul ca timpul petrecut la casa este redus in medie cu 40% va incanta cu siguranta hypermarket-urile, retailerii specializati si furnizorii. Tranzactiile PayPass joaca un rol important in procesul de satisfacere a clientilor care vor sta la cozi mai mici, lucru care va insemna pentru retaileri o crestere a vanzarilor.
Arnaud Mulliez, Presedinte Auchan Franta, adauga: "Din punct de vedere al retailerilor, situatia este foarte simpla. Noi trebuie sa reducem mereu timpul petrecut de clientii nostri in fata casei de marcat. Si, de aceea, trebuie sa fim pregatiti sa adoptam noi metode prin care sa atingem acest scop, iar tehnologia platilor contactless ne poate ajuta."
Participantii la ultimul program s-au alaturat posesorilor de carduri MasterCard din toata Europa care au experimentat deja avantajele PayPass ca urmare a lansarii unor programe si piloturi in Europa, incepand cu iunie 2006, atunci cand Garanti Bank si importanti retaileri din Turcia au lansat primul program de credit PayPass din regiune.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Opinie Deloitte: UE interzice comertul cu produse obtinute din defrisari. Ce obligatii au importatorii si exportatorii?
- Revolut a ajuns la 4 milioane de clienți persoane fizice în România
- Deloitte Romania si Reff & Asociatii au asistat Nokian Tyres in obtinerea ajutorului de stat in valoare de 99,5 milioane de euro pentru noua fabrica de la Oradea
- Studiu Deloitte: cheltuielile cu inceperea anului scolar stagneaza in 2024
- Deloitte România a asistat dezvoltatorul imobiliar AFI Europe în achiziția clădirii Bucharest Financial Plaza
- Cushman & Wakefield Echinox: Cererea noua de spatii industriale si logistice in primul semestru, de două ori mai mare fata de suprafata livrata in aceeasi perioada
- Banca Transilvania: BT si Simona Halep continua parteneriatul
- Hidroelectrica aniversează 1 an de la listarea istorică din 2023 la Bursa de Valori București
- România: Decontul de TVA față în față cu Decontul precompletat de TVA: încă 6 luni la dispoziție pentru calibrarea RO e-TVA
- Mihai Kis este noul Director de Vânzări Distribuitori pentru Schneider Electric România, Moldova şi Armenia
- Revolut in 2023: venituri de peste 2,2 miliarde USD și un profit record de 545 milioane USD
- Modalități de îmbunătățire a rentabilității proprietăților comerciale prin amenajări mai rapide: nou studiu
- Hidroelectrica anunță atribuirea contractului pentru retehnologizarea Vidraru
- Hațegan Attorneys: Capacele de PET atașate obligatoriu sticlelor din 3 iulie, conform noii reguli UE
- Opinie Deloitte: Economia circulara in retail. De unde incepe schimbarea?