Raiffeisen Bank a lansat un card de credit dedicat segmentului IMM
Data publicarii: 13-11-2007 | Finante-BanciRaiffeisen Bank a lansat un card de credit destinat IMM-urilor - "Business Credit Card", de tip VISA, in lei, cu utilizare internationala, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. "Acest card ofera flexibilitate in ceea ce priveste folosirea lichiditatilor din cont, fiind foarte util pentru acoperirea unor cheltuieli ocazionale, a unor nevoi urgente sau pentru deplasari in strainatate. Cardul permite gestionarea eficienta a limitei de credit, adica se poate stabili suma pe care o poate cheltui un angajat in functie de atributiile si responsabilitatile sale", a declarat Alexandru Ciobanu, director Directia IMM, Raiffeisen Bank.
"Business Credit Card" are urmatoarele caracteristici:
-
nivelul maxim de creditare este de 30.000 RON (pentru microintreprinderi) si 70.000 RON ( pentru IMM medii), dar nu mai mult de 10% din cifra de afaceri medie lunara a companiei, calculata pe baza ultimului bilant pentru an financiar intreg;
-
creditul se acorda pe o perioada de 24 de luni; la scadenta se poate reanaliza oportunitatea prelungirii valabilitatii, in functie de eligibilitatea clientului;
-
suma minima de rambursat este de 10% din suma datorata bancii la sfarsitul fiecarui ciclu de tranzactionare;
-
perioada de rambursare este de 15 zile calendaristice de la data de generare a extrasului de cont;
-
perioada de gratie este de pana la 45 de zile (acopera ciclul de tranzactionare (1 luna) in care se efectueaza tranzactiile si cele 15 zile pentru efectuarea rambursarii);
-
nu se percepe taxa pentru analiza documentatiei si nici pentru emiterea cardului de credit
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman