Pentru a-si pastra clientii, bancile au programe de fidelizare
Data publicarii: 13-11-2007 | Finante-BanciBancherii iau masuri pentru a nu-si pierde clientii. Intr-o piata in care concurenta a devenit acerba iar romanii migreaza de la o banca la alta in cautarea celor mai bune oferte, fidelizarea clientilor a devenit o prioritate. Astfel, cei care au conturi deschise la o banca sau si-au platit la timp ratele au parte de dobanzi promotionale sau imprumuturi mai mari.
Numai in acesta toamna, trei banci importante din Europa si-au facut aparitia pe piata din Romania. Millennium Bank, a doua banca din Portugalia ca marime si care fost interesata si de preluarea BCR, La Caixa, al treilea jucator de pe piata bancara din Spania, precum si gigantul Royal Bank of Scotland. Amenintate de concurenti, bancile au elaborat programe pentru a-si pastra clientii.
"Toti clientii care isi incaseaza venitul lunar in contul bancii comeciale beneficiaza de un discount la pretul creditului contractat", spune Dorin Cojocaru, director executiv banca comerciala.
Mai exact, cei care iau un imprumut ipotecar beneficiaza de reduceri de dobanzi de aproape 1%. Cei care au un istoric bun din punct de vedere al platilor pot fi de asemenea rasplatiti cu cecuri de fidelitate.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman