Top 10 supermarketuri din Bucuresti
Data publicarii: 02-11-2007 | DiverseMarile lanturi vest-europene de supermarket domina piata romaneasca. Aglomeratia si cozile de la case arata ca piata este departe de a fi atins punctul de saturatie, noteaza Romania Libera. Supermarketurile sunt magazine "democratice", adresate tuturor oamenilor si nu virtuozilor shopping-ului - motiv pentru care topul de fata a fost realizat stand de vorba cu oameni din cat mai multe categorii sociale, de la gospodine la intelectuali.
Daca in urma cu 7-8 ani exista un singur supermarket in Bucuresti, Metro, acum avem in fiecare cartier avem cel putin unul, iar numarul lor este in crestere, dovada ca piata nu si-a atins inca limita - fapt demonstrat si de aglomeratia si cozile exasperante de la case. Piata e dominata de brand-uri vest-europene (Carrefour, Cora, Real, Metro, Kaufland, Penny, Billa etc) - pe piata nefiind prezent inca nici un operator american. Topul nostru a reliefat ca preferintele bucurestenilor se indreapta spre supermarket-uri generaliste (in care se includ si magazinele cash and carry de tip Metro), urmate de supermarket-uri sociale (Penny, Kaufland), cu preturi mai mici dar o gama mai putin diversificata de produse. Supermarket-urile de proximitate sunt ultimele preferate, fiind frecventate doar din cauza apropierii de casa.
Top 10 Bucuresti:
- Carrefour
- Cora
- Metro
- Kaufland
- Selgros
- Penny
- Auchan
- Billa
- La Fourmi
- Angst
Integral in Romania Libera
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman