Altex atrage atentia clientilor in legatura cu posibile fraude prin SMS
Data publicarii: 02-11-2007 | IT&CCompania de retail Altex anunta ca numele sau ar putea fi folosit in false campanii publicitare prin SMS de catre persoane care folosesc ilegal numele si imaginea Altex si a Media Galaxy, promitand premii oferite de cele doua firme in schimbul unor coduri de cartele GSM preplatite, anunta Altex.
"Pana in acest moment s-au inregistrat peste 1.000 de reclamatii de la persoane care au primit aceste SMS-uri mincinoase. (...) Incepand cu luna aprilie a acestui an, mai multi utilizatori GSM primesc mesaje SMS - trimise de pe numere de cartele preplatite - prin care sunt anuntati ca au castigat un premiu oferit de Altex sau Media Galaxy, constand fie in bani, fie in produse. Pentru a intra in posesia premiului, li se cere sa achizitioneze o cartela in valoare de 21 de dolari si sa trimita codul de reincarcare la numarul de la care au primit SMS-ul", potrivit unui comunicat al Altex.
Cand asa-zisii castigatori suna la numerele respective, le raspunde o persoana, care, in mod fraudulos si mincinos sustine ca este reprezentant al Altex ori Media Galaxy si le ofera detalii despre falsa promotie.
"Altex nu are nicio legatura cu aceste false campanii de premiere a clientilor prin SMS. Mai mult, magazinele Altex si Media Galaxy nu desfasoara in aceasta perioada nici o campanie prin SMS", anunta Altex in comunicat.
Pentru anul 2007, Altex estimeaza o cifra de afaceri de peste 300 milioane euro si un indice de profitabilitate de aproximaziv 2%, la o cota de piata de 26%.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile