Raiffeisen Bank a lansat creditele pre-aprobate pentru clientii sai cei mai fideli
Data publicarii: 01-11-2007 | Finante-BanciRaiffeisen Bank a lansat creditele pre-aprobate pentru cei mai buni si fideli clienti ai sai, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Practic, acestia pot beneficia de o suma suplimentara de bani, platind aceeasi rata lunara. De asemenea, la optiunea clientului, in functie de capacitatea sa de rambursare, exista posibilitatea majorarii ratei lunare, creditul astfel obtinut fiind mai mare.
"Raiffeisen Bank doreste sa devina un partener pe termen lung pentru toti clientii sai. Avem o baza solida de clienti, peste doua milioane de clienti persoane fizice si a sosit timpul sa-i recompensam pe cei mai buni si fideli dintre clientii nostri. Ei vor putea obtine credite mai mari, mai rapid si mai usor" a declarat Razvan Munteanu, vicepresedinte Divizia Retail, Raiffeisen Bank.
"Raiffeisen Bank lanseaza un program amplu de fidelizare a clientilor sai, iar cei care vor beneficia primii de aceste facilitati sunt clientii cu un istoric relevant pentru noi si un comportament bun de plata" a spus Madalina Teodorescu, director Aria Credite Persoane Fizice.
In cadrul programului de fidelizare clienti, Raiffeisen Bank ofera "cec-urile de fidelitate", adica oferte pre-aprobate pentru cei mai buni clienti ai sai. In urma unei analize, banca stabileste suma, termenul, valuta, costul si trimite clientului cec-ul impreuna cu toate informatiile despre creditul pre-aprobat. Clientul trebuie sa se prezinte cu cec-ul si buletinul la banca si in maxim 24 de ore beneficiaza de suma pre-aprobata, se mai precizeaza in comunicat.
"Primii clienti s-au prezentat deja la banca si ne pregatim de extinderea acestui tip de oferte pre-aprobate" a adaugat Madalina Teodorescu.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani
- Stefanini Group îl numește pe Farlei Kothe în funcția de CEO pentru America de Nord, EMEA și APAC
- Punct de vedere EY România: Utilizarea Inteligenței Artificiale de către autoritățile fiscale: avantaje, riscuri și provocări
- OMV Petrom finalizează tranzacția cu Jantzen Renewables pentru achiziționarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Libra Internet Bank finanțează cu 7,5 milioane de euro construcția unui parc fotovoltaic de 23,1 MW în Teleorman