350 euro/salariat pentru doua zile de specializare in brand management
Data publicarii: 25-10-2007 | EducatieCompaniile care doresc sa-si instruiasca sau sa-si perfectioneze angajatii pot alege una dintre ofertele firmelor specializate in training si consultanta. Pe langa faptul ca acopera o paleta larga de domenii, ofera posibilitatea personalizarii cursurilor in functie de nevoile companiei.
Cursurile variaza de la vanzari, negociere si comunicare la managementul proiectelor si conducerea echipei (leadership). Aceste programe ii vizeaza atat pe angajatii aflati la inceputul carierei cat si pe cei cu experienta care doresc sa se perfectioneze.
Durata unui curs de pregatire variaza in functie de complexitatea acestuia. Astfel, un curs intensiv de comunicare, negociere sau brand management dureaza 2 zile.pe cind un seminar de marketing sau de vanzari poate ajunge pana la maxim 3 luni. Cursurile se desfasoara in grupe de nu mai mult de 10-15 persoane si imbina partea teoretica cu cea practica., oferind paricipantilor suporturi de curs si alte materiale.
3 luni de marketing costa 580 de euro
Toate activitatile mizeaza pe participarea activa a angajatilor companiei. Costul unui astfel de training depinde nu atat de durata acestuia cat de tematica propusa. Daca o companie plateste 160€/angajat pentru un training de negociere de 2 zile, tot pentru 2 zile poate plati 350 de euro daca este vorba de brand management sau chiar 450€ pentru managementul vanzarilor. Daca opteaza pentru un seminar de marketing de 3 luni atunci achita 580€ pentru fiecare angajat. Dupa terminarea cursurilor si sustinerea unui test, participantii primesc o diploma sau un certificate de specializare.
Integral in Gandul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani