Flamingo International lanseaza o noua versiune a consolei Sony PlayStation 3
Data publicarii: 15-10-2007 | IT&CRetailerul de electronice, electrocasnice si IT&C Flamingo International lanseaza luna aceasta in Romania o noua generatie a consolei de jocuri PlayStation 3 ce va fi comercializata in magazinele Flamingo Computers, Flanco si Flanco World, a informat luni compania.
"Introducerea pe piata locala a celei mai noi versiuni a consolei PS3 va completa succesul obtinut de Flamingo International prin comercializarea versiunilor anterioare (PS2 si PS3), pentru care am inregistrat vanzari care au depasit estimarile initiale. Acest fapt demonstreaza ca utilizatorii romani au o reactie pozitiva pentru astfel de achizitii, ceea ce ne determina sa credem ca vom obtine rezultate foarte bune si pentru acest model. Ne asteptam ca pasionatii de gaming sa primeasca foarte bine noua versiune a consolei PS3, disponibila in magazinele Flanco Word, Flanco si Flamingo Computers, la un pret mult mai accesibil" a declarat in comunicat presedintele Flamingo Group, Jiri Rizek.
Consola Sony PlayStation 3 va fi lansata in Romania simultan cu lansarea pe pietele din Europa, Africa si Australia. Noua versiune a PS3 are o capacitate de stocare de 40 GB si este comercializata la pretul de 1.299 lei in reteaua magazinelor Flamingo Computers, Flanco si Flanco World.
Prima versiune PS3 a fost lansata in tara in martie 2007 si la doua luni de la introducerea acesteia in reteaua magazinelor Flamingo International, retailerul raportase deja 400 de console vandute, un volum care a depasit estimarile initiale pentru 2007. Consola Sony PlayStation 3, lansata la sfarsitul lunii martie 2007 a generat in doar cateva zile vanzari de peste 1,6 milioane de unitati la nivel european si 5,5 milioane de unitati la nivel mondial.
In 2006, piata jocurilor video a fost estimata la o valoarea de 28,5 miliarde de dolari, aflandu-se intr-o crestere continua.
Flamingo International estimeaza pentru 2007 un profit operational (EBITDA) de 5,51 milioane euro, in revenire fata de anul trecut, cand compania a inregistrat o pierdere operationala de 14,3 milioane euro.
Grupul mizeaza in continuare pe extinderea retelei Flanco World, pana la 20 de magazine cu o suprafata totala de 30.500 metri patrati, la sfarsitul acestui an. Reteaua Flanco este prevazuta sa incheie anul cu 72 de magazine cu o suprafata totala de 20.600 metri patrati, in vreme ce reteaua Flamingo Computers ar putea ajunge la 35 de magazine cu o suprafata totala de 4.900 metri patrati.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii