Flamingo International lanseaza o noua versiune a consolei Sony PlayStation 3
Data publicarii: 15-10-2007 | IT&CRetailerul de electronice, electrocasnice si IT&C Flamingo International lanseaza luna aceasta in Romania o noua generatie a consolei de jocuri PlayStation 3 ce va fi comercializata in magazinele Flamingo Computers, Flanco si Flanco World, a informat luni compania.
"Introducerea pe piata locala a celei mai noi versiuni a consolei PS3 va completa succesul obtinut de Flamingo International prin comercializarea versiunilor anterioare (PS2 si PS3), pentru care am inregistrat vanzari care au depasit estimarile initiale. Acest fapt demonstreaza ca utilizatorii romani au o reactie pozitiva pentru astfel de achizitii, ceea ce ne determina sa credem ca vom obtine rezultate foarte bune si pentru acest model. Ne asteptam ca pasionatii de gaming sa primeasca foarte bine noua versiune a consolei PS3, disponibila in magazinele Flanco Word, Flanco si Flamingo Computers, la un pret mult mai accesibil" a declarat in comunicat presedintele Flamingo Group, Jiri Rizek.
Consola Sony PlayStation 3 va fi lansata in Romania simultan cu lansarea pe pietele din Europa, Africa si Australia. Noua versiune a PS3 are o capacitate de stocare de 40 GB si este comercializata la pretul de 1.299 lei in reteaua magazinelor Flamingo Computers, Flanco si Flanco World.
Prima versiune PS3 a fost lansata in tara in martie 2007 si la doua luni de la introducerea acesteia in reteaua magazinelor Flamingo International, retailerul raportase deja 400 de console vandute, un volum care a depasit estimarile initiale pentru 2007. Consola Sony PlayStation 3, lansata la sfarsitul lunii martie 2007 a generat in doar cateva zile vanzari de peste 1,6 milioane de unitati la nivel european si 5,5 milioane de unitati la nivel mondial.
In 2006, piata jocurilor video a fost estimata la o valoarea de 28,5 miliarde de dolari, aflandu-se intr-o crestere continua.
Flamingo International estimeaza pentru 2007 un profit operational (EBITDA) de 5,51 milioane euro, in revenire fata de anul trecut, cand compania a inregistrat o pierdere operationala de 14,3 milioane euro.
Grupul mizeaza in continuare pe extinderea retelei Flanco World, pana la 20 de magazine cu o suprafata totala de 30.500 metri patrati, la sfarsitul acestui an. Reteaua Flanco este prevazuta sa incheie anul cu 72 de magazine cu o suprafata totala de 20.600 metri patrati, in vreme ce reteaua Flamingo Computers ar putea ajunge la 35 de magazine cu o suprafata totala de 4.900 metri patrati.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani