Razboiul stirilor aduce publicitate ''granzilor'' tv
Data publicarii: 10-10-2007 | MediaCirca 60% din numarul total de spoturi de la jurnale au fost difuzate la Pro TV, Antena 1 si Prima, noteaza Adevarul. Stirile Pro TV detin suprematia audientei in luna septembrie, atat in mediul urban, cat si la nivel national. Observatorul continua cursa de urmarire, desi audienta sa in orase s-a plasat la doua puncte in urma rivalilor de la Pro. Reclamele pentru automobile si banci au asaltat programele de stiri.
La nivel national, in septembrie, ierarhia audientelor pentru programele din prime time se prezinta astfel: Stirile Pro TV (5,1%), Jurnalul TVR 1 (3,9%) si Observator (3,1%). In mediul urban, clasamentul e putin schimbat: Stirile Pro TV (6,2%), Observator (4%), Jurnalul (2,9%). Situatia nu este foarte diferita de lunile precedente.
Oricum, topurile sunt irelevante, conteaza pana la urma "compozitia" publicului telespectator pentru fiecare program in parte si volumul vanzarilor de publicitate. Pe cele opt programe de stiri analizate, au fost difuzate 9.200 de spoturi publicitare. Observatorul (cu programul propriu-zis, rubricile Meteo si Sport) a difuzat 1.849 de reclame, fiind emisiunea de stiri din prime time care a avut cel mai mare volum de publicitate. Pe locurile urmatoare s-au aflat Focus 18 (1.811) si Stirile Pro TV (1.766).
Sportul de la Pro TV, impanat cu reclame
Aproape 60% din numarul total de spoturi din cadrul emisiunilor de stiri din prime time au fost difuzate de Antena 1, Prima TV si Pro TV. Interesant de remarcat este faptul ca rubrica de sport a Stirilor Pro TV conduce in topul emisiunilor de profil cu cel mai mare numar de reclame difuzate: 792. Aceasta cifra reprezinta 45% din totalul spoturilor difuzate in luna septembrie in cadrul programului Stirile Pro TV. (Se stie ca programul cuprinde trei module: emisiunea propriu-zisa, Sport si Meteo - situatie intalnita si la celelalte televiziuni). Focus 18 se poate lauda cu rubrica Meteo, care a difuzat cel mai mare volum de reclame dintre toate celelalte rubrici de profil de pe piata.
Masinile si bancile se ingramadesc la stiri
Categoriile de produse care "au atacat" publicul de pe reduta programelor de stiri din prime time au fost, in ordinea numarul de spoturi difuzate: automobilele (865), bancile (668), companiile de asigurari (634), marcile de bere (578) si telefonia mobila (288).
Remarcabila este prezenta pe primele doua locuri (urasc ierarhiile!) a automobilelor si a bancilor. De altfel, Banca Comerciala Romana, care a declansat in septembrie o ampla campanie de promovare (cu ocazia rebrandarii), se claseaza imediat dupa Procter&Gamble si Unilever in clasamentul companiilor a caror spoturi au vizat stirile din prime time.
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a transportat 206.000 de pasageri în primul an de operare în Bacău
- DefCamp 2024: Peste 2000 de specialisti s-au reunit pentru a aborda provocarile cibernetice tot mai complexe
- Studiu EY: Lipsa de abilități și legislație împiedică adoptarea extinsă a GenAI de serviciile financiare din Europa
- SigurantaOnline: Cum să evitați capcanele digitale în sezonul cadourilor
- Fitch acordă Băncii Transilvania rating-ul investment grade
- Opinie Deloitte: Sanctiuni mai blande pentru erori in raportarea RO e-Transport la primele abateri
- Genesis Property: 6 angajați din 10 au revenit la modul de lucru full-time la birou. Top managerii vin cel mai des
- Programul de sustenabilitate Schneider Electric își urmărește obiectivele sale pentru 2024
- Impozitarea telemuncii transfrontaliere: tendințe și preocupări la nivel european
- Revolut lanseaza versiunea 5 a aplicatiei B2B, Revolut Business
- 500.000 de lei pentru proiecte de rezilienta climatica prin Platforma de mediu pentru Bucuresti, in parteneriat cu Orange Romania
- Studiu Deloitte: succesul organizațiilor din România depinde de adaptarea liderilor la piața muncii
- Deloitte Romania a asistat OMV Petrom in achizitionarea mai multor proiecte de parcuri fotovoltaice
- Studiu Deloitte: sapte din zece multinationale se asteapta la inmultirea obligatiilor de raportare fiscala, ca urmare a reglementarilor din ultimii ani
- Studiu EY: Profesia de control financiar va suferi modificări radicale în următorii 5 ani