Razboiul stirilor aduce publicitate ''granzilor'' tv
Data publicarii: 10-10-2007 | MediaCirca 60% din numarul total de spoturi de la jurnale au fost difuzate la Pro TV, Antena 1 si Prima, noteaza Adevarul. Stirile Pro TV detin suprematia audientei in luna septembrie, atat in mediul urban, cat si la nivel national. Observatorul continua cursa de urmarire, desi audienta sa in orase s-a plasat la doua puncte in urma rivalilor de la Pro. Reclamele pentru automobile si banci au asaltat programele de stiri.
La nivel national, in septembrie, ierarhia audientelor pentru programele din prime time se prezinta astfel: Stirile Pro TV (5,1%), Jurnalul TVR 1 (3,9%) si Observator (3,1%). In mediul urban, clasamentul e putin schimbat: Stirile Pro TV (6,2%), Observator (4%), Jurnalul (2,9%). Situatia nu este foarte diferita de lunile precedente.
Oricum, topurile sunt irelevante, conteaza pana la urma "compozitia" publicului telespectator pentru fiecare program in parte si volumul vanzarilor de publicitate. Pe cele opt programe de stiri analizate, au fost difuzate 9.200 de spoturi publicitare. Observatorul (cu programul propriu-zis, rubricile Meteo si Sport) a difuzat 1.849 de reclame, fiind emisiunea de stiri din prime time care a avut cel mai mare volum de publicitate. Pe locurile urmatoare s-au aflat Focus 18 (1.811) si Stirile Pro TV (1.766).
Sportul de la Pro TV, impanat cu reclame
Aproape 60% din numarul total de spoturi din cadrul emisiunilor de stiri din prime time au fost difuzate de Antena 1, Prima TV si Pro TV. Interesant de remarcat este faptul ca rubrica de sport a Stirilor Pro TV conduce in topul emisiunilor de profil cu cel mai mare numar de reclame difuzate: 792. Aceasta cifra reprezinta 45% din totalul spoturilor difuzate in luna septembrie in cadrul programului Stirile Pro TV. (Se stie ca programul cuprinde trei module: emisiunea propriu-zisa, Sport si Meteo - situatie intalnita si la celelalte televiziuni). Focus 18 se poate lauda cu rubrica Meteo, care a difuzat cel mai mare volum de reclame dintre toate celelalte rubrici de profil de pe piata.
Masinile si bancile se ingramadesc la stiri
Categoriile de produse care "au atacat" publicul de pe reduta programelor de stiri din prime time au fost, in ordinea numarul de spoturi difuzate: automobilele (865), bancile (668), companiile de asigurari (634), marcile de bere (578) si telefonia mobila (288).
Remarcabila este prezenta pe primele doua locuri (urasc ierarhiile!) a automobilelor si a bancilor. De altfel, Banca Comerciala Romana, care a declansat in septembrie o ampla campanie de promovare (cu ocazia rebrandarii), se claseaza imediat dupa Procter&Gamble si Unilever in clasamentul companiilor a caror spoturi au vizat stirile din prime time.
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- EY România: Războiul fiscal-tarifar între SUA și restul lumii - unde e România?
- Meta Estate Trust anunță un profit net de aproape 11 milioane de lei în 2024, creștere de 15%
- Studiu EY Vehicule Electrice: Încărcarea inteligentă și bidirecțională devin esențiale pentru reducerea costurilor, stabilitatea rețelei și integrarea de regenerabile
- Piata hoteliera din Romania atinge un nou maxim, inregistrand cel mai mare numar de turisti din ultimele 3 decenii
- Banca Transilvania - rezultate financiare 2024
- Grupul BCR, rezultate 2024
- Banca Transilvania și OTP Bank România au devenit o singură bancă
- Studiu Deloitte: utilizarea inteligenței artificiale generative va dubla consumul de energie electrică al centrelor de date la nivel global până în 2030
- Cushman & Wakefield Echinox a asistat Kinstellar pe parcursul întregului proces de relocare a biroului în Globalworth Tower
- Studiu Deloitte: companiile imobiliare din sectorul comercial estimeaza o crestere a veniturilor in 2025
- Deloitte România a asistat investitorul imobiliar M Core Group în preluarea unui portofoliu de șapte mall-uri de la MAS PLC
- Rating VEKTOR maxim pentru comunicarea BT din 2024 cu investitorii și acționarii
- Record: Utilizatorii Revolut din România au realizat peste un miliard de tranzacții, în 2024
- Polița de călătorie standard nu acoperă accidentele survenite în timpul practicării sporturilor de iarnă
- EY România - Regulamentul UE împotriva defrișărilor: riscuri mari și amenzi de 4% pentru companii