Cum sa va cheltuiti bugetul de marketing

Data publicarii: 08-10-2007 | Afaceri

Alain Thys, fondatorul Future Lab, un boutique de management al inovatiei, va invata cum sa impartiti bugetul companiei pentru a avea succes, noteaza Cotidianul. Alain Thys impartaseste sapte dintre secretele intocmirii unui buget de marketing care sa dea roade. Astfel, consultantul crede ca ar trebui sa cheltuiti 10% din bugetul de care dispuneti pentru a-i informa pe angajatii companiei despre noua strategie de business. De asemenea, ar trebui sa rezervati 10% din buget pentru cercetare pentru a sti exact ce parere au consumatorii despre produsele sau serviciile companiei dvs. si alti 10% pentru a va promova cum altii nu au mai facut-o pina acum.�

"Incearca noi lucruri si vezi ce se intimpla. Exploreaza continutul brandurilor tale, investeste in in-game advertising (publicitatea din jocurile video - n.red.), lanseaza un blog sau mergi in Second Life", mai propune Thys.� Acesta considera ca este bine ca o cota de 15% din bugetul pe care il aveti la dispozitie sa fie cheltuit� pe publicitatea online. Cea mai importanta investitie in opinia� consilierului in marketing ar trebui sa fie insa in publicitatea traditionala.

Integral in Cotidianul

Ultimele stiri pe BankNews.ro: